י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לחיות בירושלים ולהרגיש כמו ברמאללה: "אנחנו נחנקים" • צפו

תושבי שכונת פסגת זאב מתוסכלים מאזלת ידם של אנשי אכיפת החוק, זאת בשל עשן סמיך המיתמר היישר אל חלונות בתיהם בשבועות האחרונים, בעקבות הצתות מעבר לגדר הביטחון הסמוכה לקו הבתים • תגובת המשטרה: "נמשיך לפעול באופן נחוש"

אילוסטרציה. צילום: STR/Flash90
אילוסטרציה. צילום: STR/Flash90



תושבי שכונת פסגת זאב שבירושלים המתגוררים ברחובות הסמוכים לגדר הביטחון, בנוסף לרעש המואזין המחריש אוזניים מספר פעמים ביממה, הם מתמודדים לאחרונה עם מועקה נוספת, עשן סמיך שהם נאלצים לנשום, כתוצאה מהצתות של השטח שבין גדר הביטחון לבתי התושבים (מרחק של פחות מ-500 מטרים).

זריקת בקבוקי תבערה, צמיגים בוערים או סתם חפצים דלוקים, בנוסף ישנם כמה בניינים שמפונים באופן די קבוע בגלל סמיכות העשן.


כך זה נראה ביום שישי האחרון. (צילום: השקר הפלסטיני the palestinian lie)

לטענת התושבים הקרובים שמתגוררים בסמוך לגדר אשר שוחחו עם 'בחדרי חרדים', השריפות מוצתות בדרך כלל בימי שישי אחרי שהערבים יוצאים מהמסגדים הסמוכים. לטענתם, לא זו בלבד שהריח מהווה מטרד לתושבים ומחניק את גרונם, מדובר גם בזיהום אוויר המסוכן לבריאותנו. הם מציתים כל מיני חפצים הפולטים חומרים רעילים ומסוכנים וחיינו בסכנה.

עוד הם טוענים באוזני כתב 'בחדרי חרדים', כי המשטרה אינה עושה די כדי למגר את התופעה, והתושבים נאלצים להמשיך לסבול במשך היום והלילה ולאף אחד לא אכפת.

'בחדרי חרדים' הפנה את טענתם אל משטרת ישראל וזו מסרה בתגובה: "בגזרת עוטף ירושלים מתמודדים שוטרי ולוחמי משטרת ישראל עם הפרות סדר אלימות שלרוב מלוות בהצתה של צמיגים והשלכת בקבוקי תבערה לעבר השוטרים שמנגד פועלים באופן נחוש תוך שימוש לעיתים באמצעים לפיזור הפגנות. בהפגנות אלימות אלו חייהם של הלוחמים לא פעם נמצאים בסכנה והכוחות עושים הכל לרבות מעצרים של המתפרעים הן במהלך ההפגנות והן בסיומן עם איסוף מודיעין איכותי".

במשטרה מבהירים כי "ימשיכו לפעול באופן נחוש ותקיף אל מול העבריינים שפוגעים לעיתים גם באורח חייהם התקין של תושבים באזור".
שאיפת עשן פסגת זאב סכנה הצתות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד