י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ברקת וכץ: תומכים באלקין לראשות העיר

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והשר ישראל הביעו תמיכה בשר זאב אלקין לתפקיד ראש עיריית ירושלים • כץ: "ביקשנו מנתניהו שיתמוך בו"

צילום: מרים אלסטר והדס פרוש, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר והדס פרוש, פלאש 90



ברקת וכץ הודיעו - תומכים באלקין לראשות העיר ירושלים: בטקס תחילת עבודות הרכבת הקלה בקו הירוק בירושלים התייחסו ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והשר ישראל למועמדותו של השר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים והביעו בו תמיכה.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר בדבריו, "אני מסיים קדנציה כראש עירית ירושלים, אני לא מתעסק במה אני יעשה בפאזה הבאה אני יצטרף לליכוד וקודם כל אני צריך להיבחר, ואז נתייצב לימינו של ראש הממשלה ונראה איך אני יכול לשרת את עם ישראל".

ברקת נשאל במי יתמוך לראשות העיר ואמר: "אני יודע השר זאב אלקין מעוניין בתפקיד אני תקווה שראש הממשלה יאפשר לו לרוץ ואז אני אתמוך בו".



גם השר ישראל כץ שהשתתף באירוע אמר: "אני מקווה שזאב אלקין יתמודד ואני יוכל לתמוך בו", כץ הוסיף: "אני חושב שהליכוד צריך להעמיד מועמד ושהיה גם ראש העיר ששיך לליכוד. זו עיר הבירה ונכון שזה בחירות מקומיות ויחסי הכוחות לפעמים שונים אבל מן הראוי שהליכוד יעמיד, אבל זה החלטה של המועמד עצמו ואני אתמוך בו ואני ינסה לסייע לו".

השר ישראל כץ סיפר כי דיבר על כך עם ראש הממשלה, "ביקשנו שייתן את תמיכתו. אני חושב שהוא יכול לעשות כאן עבודה טובה".
זאב אלקין ניר ברקת ישראל כץ ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד