י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הנהג הוקף בשוטרים - כך הוא הגיב • מטורף

נהג רכב שנעצר והתבקש לצאת מרכבו נתן לפתע גז והחל להסתובב במעגלים עד שנמלט מהמקום כשהוא מותיר את השוטרים והנוכחים המומים. הוא נעצר ברובע סמוך ופונה לבית החולים בנוסף לשלושה שוטרים

צילומסך.
צילומסך.



בתיעוד וידאו מרחובות מנהטן, נראה נהג מטורף מוקף ברכבי משטרה ושוטרים שמנסים לעצור אותו, והוא פשוט מפרפר ומסתובב במעגלים, עד שבשלב מסוים הוא מצליח לברוח לרובע ברונקס הסמוך.

על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט', האירוע החל אתמול בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר בשכונת "אינווד היל פארק", בצפון מערב מנהטן.

המשטרה קיבלה דיווח על נהג שנוהג בצורה לא יציבה, כשהמשטרה הופיעה, השוטרים ביקשו מהנהג לצאת מהרכב, הנהג סירב לצאת מהרכב או לפתוח את החלון, הנהג שזוהה כג'ורג' לופז בן 27 התבקש בשלב מסוים על ידי השוטרים בצעקות רמות לצאת מהרכב.

כעבור כמה שניות הוא לפתע נתן גז והחל לחוג סביבו כשהוא נתקל במספר מכוניות וכמעט פוגע בשוטרים בעוברי האורח ששהו בזירה ואז, עלה על המדרכה וחמק מהשוטרים בדהרה עד לרובע הסמוך שם הוא נעצר.

הנהג והנוסע שישב לצידו נלקחו לטיפול רפואי בבית חולים לאחר שנפצעו בצוואר ובגב, גם שלשה שוטרים נפצעו כתוצאה מההשתוללות של הנהג, אך שוחררו מבית החולים לאחר טיפול קצר.

צפו בתיעוד המטורף:


(באדיבות theyeshivaworld)
מנהטן מרדף בריחה משוטרים משטרת ניו יורק דרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד