ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הכשרה לבנות: אחד הנושאים המדוברים ביותר בעולם החרדי

מכון לוסטיג של המרכז האקדמי לב הינו הבחירה האולטימטיבית של תלמידות חרדיות המבקשות לימודי תואר באווירה חרדית ברוח בית יעקב • המכון מצליח להציג 95% מעבר בבחינות לצד השמה איכותית

הכשרה לבנות: אחד הנושאים המדוברים ביותר בעולם החרדי
יחץ מכון לב





האופי התורני והאווירה החרדית הינה תנאי בלתי מתפשר של בוגרות הסמינרים בבואן לבחור מקום ללמוד בו את התואר כדי שיוכלו להתפרנס בכבוד. מה שרבות מהמתעניינות בלימודי תואר גילו הוא כי מכון לוסטיג של המרכז האקדמי לב הוא בדיוק כזה המותאם לדרישות המקצועיות והאווירה התורנית אף היא בלתי מתפשרת, ולכן הביקוש גובר משנה לשנה.



המכון מציע לימודים לחרדיות המבקשות לרכוש מקצוע אקדמי בתחומים המבוקשים ביותר בתחום התעסוקה ובהם: B.SC. בהנדסת תוכנה, B.SC במדעי המחשב, BA במנהל עסקים ו-BA בחשבונאות ומערכות מידע.

תחומים אלה המאפשרים תעסוקה בענף ההיי טק המתגמל, פירמות רו"ח המובילות ועוד תחומים אשר בהם קיים ביקוש גדול לבוגרות המכון החרדי אשר שמעו הגיע למרחוק בהישגים המרשימים אליהם הגיעו תלמידותיו.

תחום אשר זוכה לביקוש גבוה במיוחד הוא תחום החשבונאות אשר בו מציג מכון לוסטיג של המרכז האקדמי לב הישגים כבירים בכל קנה מידה ישראלי. תלמידות מגמת החשבונאות בלוסטיג מצליחות הודות לתואר הנרכש לקצר את הליכי בחינות ההסמכה ולקבל פטור מ-13 בחינות הסמכה, ובכך לחסוך זמן יקר שנדרשות להשלים אחרות, שלא למדו לימודי תואר, ומעוניינות לקבל הסמכת רו"ח.




בעוד שאחוז הגבוה ביותר במעבר בחינות לשכת רו"ח במכללות ובאוניברסיטאות בישראל עומד בממוצע של 84% הרי ש-95%! מבוגרות מכון לוסטיג בתחום ראיית החשבון עוברות את המבחנים בהצלחה. לא רק שהתלמידות עוברות את המבחנים בהצלחה גדולה, אלא שבוגרות אלו אינן נדרשות לאתר ולחפש מקום להתמחות בו אלא דווקא המעסיקים הם שעומדים בתור ומבקשים להעסיק את הבוגרות של המכון האיכותי בהכירם את האיכות והמקצועיות הבלתי מתפשרת.



עם סיום לימודי התואר רשאיות הבוגרות להתחיל בתקופת התמחות (סטאז') בראיית-חשבון לצד לימודיהם בשנת השלמה. שנת ההשלמה, מלבד הפטורים מבחינות מועצת רואי חשבון שהיא מעניקה, מביאה בפני התלמידות את ההתפתחויות העדכניות במקצוע תוך העמקה והרחבה של הידע שצברו בלימודי התואר. כמו כן, שנת ההשלמה מכשירה אותם היטב לקראת שתי הבחינות הסופיות שבסיומן, ובתום תקופת ההתמחות כחוק - ניתן לבוגריה רישיון רואה חשבון. גם תלמידות שלמדו במסגרת לימודים שאינה אקדמית ועברו 13 בחינות מועצה, ונשארו להן 2 בחינות סופיות יכולות להצטרף לשנת ההשלמה האיכותית בקמפוס לוסטיג גם אם אין להן תואר אקדמי.



מסלול נוסף שזוכה לביקוש רב הוא לימודי תואר ראשון במנהל עסקים. התואר הוא מעשי ומכין היטב את התלמידות לאתגרי הניהול המודרני. לנשים נשואות הפטורות מלימודי הקודש נבנה בלוסטיג מסלול לימודים מיוחד המרוכז ביום וחצי, כך שניתן לשלב עבודה של ארבעה ימים בשבוע.



מסלול נוסף שזוכה לביקוש רב הוא לימודי תואר ראשון במנהל עסקים. בלוסטיג ערכו התאמה מושלמת לאישה החרדית. מערכת השעות מרוכזת ביום וחצי, כך שניתן לשלב עבודה של ארבעה ימים מלאים בשבוע.

כמו כן, נשים בעלות תעודת רו"ח ללא תואר אקדמי אשר מעוניינות להשלים לתואר במנהל עסקים יכולות להשתלב במסלול לימודים מקוצר המקנה את התואר בכמחצית מהזמן הרגיל הדרוש לרכישת תואר אקדמי.
לתלמידות המחפשות עבודה מציע לוסטיג מאגר של משרות סטודנט בשעות עבודה נוחות כך שיהיה להן בע"ה סידור מלא: עבודה נוחה בתקופת הלימודים ומערכת שעות מותאמת. בנוסף להכנסה ממשכורת מסודרת, קיים בלוסטיג מערך מלגות ו/ או הלוואות ללא ריבית לתקופת הלימודים.
למידע נוסף ולהרשמה התקשרו: 072-3945225

או לחצו כאן לפרטים נוספים


לוסטיג לימודי תואר אקדמיה לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד