י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תפנית בגור: הצרכניה המיתולוגית לא תיסגר

תפנית בחצר גור: פחות מיממה לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' על ההוראה לסגור את צרכנית גור המיתולוגית 'אחיעזר' בבני ברק, הודיעה ההנהלה לעובדים על חזרה לשגרה. מה קרה שם?

הכניסה לצרכניית גור. צילום: שוקי לרר
הכניסה לצרכניית גור. צילום: שוקי לרר



תפנית בחצר גור: פחות מיממה לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' על ההוראה לסגור את צרכנית גור המיתולוגית 'אחיעזר' בבני ברק, הודיעה היום (שני) ההנהלה לעובדים על חזרה לשגרה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המחסור בבניינים עבור הישיבות של החסידות הביאה להחלטה שבניין הצרכנייה ישמש כתחליף עבור אחת הישיבות של החסידות בבני ברק, ובכך הצרכנייה המיתולוגית תיסגר.

לבסוף, כך התברר אין צורך בסגירת הצרכנייה שכן נמצא שטח עבור הישיבה. המנהלים המיתולוגיים ר' בערל זלמן ור' משה אברהם איינפלד הודיעו היום לעובדים על המשך העסקתם והעובדים אף שתו עימם 'לחיים'.

מדובר בצרכנייה בעלת מחירים מוזלים שפועלת מזה למעלה מארבעים שנה. בצרכנייה - שהוקמה בברכתו של הרבי בעל ה'לב שמחה' מגור זצ"ל שראה בכך עזרה כלכלית לחסידים ומשפחות ברוכות ילדים - מועסקים כחמישים חסידי גור.

הצרכנייה המיתולוגית עובדת במתכונת נפרדת עם שעות מכירה לגברים ועובדים גברים בלבד, ושעות מכירה לנשים עם עובדות בלבד. לצד צרכניית המזון הידועה הוקמה בהמשך גם צרכניית הלבשה ואולם שמחות במחיר מוזל.
צרכניית גור סגירה ישיבה שטח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד