ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צבע אדום בשדרות: קליעים שנורו מרצועת עזה פגעו בחצרות בעיר

אזעקת צבע אדום נשמעה באזור שער הנגב ושדרות. התברר שקליעים שנורו מרצועת עזה לעבר ישראל, פגעו בחצרות בתים וכלי רכב בעיר והפעילו את מערכות ההתרעה. לא היו נפגעים. מוקדם יותר, שני מחבלים ניסו לחדור לישראל אך נלכדו

פגיעה בגדר חצר בשדרות
פגיעה בגדר חצר בשדרות



אזעקת צבע אדום נשמעה הערב (שני), בעיר שדרות וביישובי המועצה האיזורית שער הנגב.

כפי שהתברר נורו קליעי נשק קל מרצועת עזה לעבר ישראל, והירי הוא אשר הפעיל את מערכות ההתראה.

בעיריית שדרות מדווחים על פגיעת של מספר קליעים בחצרות של מבנים ובכלי רכב ברחבי העיר, ללא דיווח על נפגעים.

היום אחר הצהריים עצר כוח צה"ל שני מחבלים שניסו לחצות את גדר המערכת בצפון רצועת עזה. על גופם נמצאו סכינים, קאטרים וחומר בערה. במהלך המרדף אחריהם נפתחה אש לעבר כוחות צה"ל. לא היו נפגעים באירוע.

בתגובה תקף טנק של צה"ל עמדת תצפית סמוכה, ולפי דיווחים פלסטיניים נהרג מהירי פעיל בזרוע הצבאית של חמאס ואחר נפצע באורח בינוני.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בתגובה לירי הערב לעבר שדרות: "לצערנו אנחנו מכירים כבר גם את איום ירי המקלעים מעזה. החמאס מנסה בכל דרך לשבש את שגרתנו ולהפריע למנוחתנו ואנו לא ניתן לו את התענוג הזה. העירייה ערוכה וצוותי הרווחה ומרכז חוסן נמצאים במוקדים השונים ובמידה ויידרש סיוע או טיפול לתושבים הוא יינתן במיידי. אני משוכנע ששר הביטחון והרמטכ"ל לא יבליגו על האירוע החמור הזה ויגיבו בעוצמה בעזה. דין קליע כדין רקטה".

תוך כך, ברשתות החברתיות הערביות הפיצו היום סרטון בו נראים לוחמי צה"ל בפעילות מבצעית. בוידאו, ניתן לראות פלטת שיש מושלכת מגובה רב לעבר החיילים, ואולם בחסדי שמים, היא אינה פוגעת בלוחמים.

צבע אדום שדרות ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד