כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אחדות? 'הפלג' יתמוך בדייטש כמועמד מוסכם

מתאחדים? נציג סיעת בני תורה בירושלים מצהיר: נתמוך ביוסי דייטש כמועמד לראשות העיר אם כל המפלגות יתמכו בו

יוסי דייטש. צילום: משה גולדשטיין
יוסי דייטש. צילום: משה גולדשטיין צילום: משה גולדשטיין



נציג סיעת 'בני תורה' יהושע פולק אמר הערב (שני) כי סיעתו תתמוך ביוסי דייטש בתנאים מסויימים. את הדברים אמר בראיון ל'קול ברמה' הערב במהלך פאנל שעסק ב'ירושלים במספרים' בהגשת משה גלסנר.

במהלך הדברים נשאל פולק האם סיעת בני תורה בעיר תתמוך ביוסי דייטש במקרה ויתמודד ואמר כי "נתמוך אם כל החרדים ילכו על מועמד חרדי. אנחנו בגידול של 15%, גידול טבעי ואין שום סיבה שלא ייבחר נציג חרדי. אני לא דובר המפלגה אבל אין סיבה שהציבור החרדי לא יתאחד סביב הציבור החרדי שיזכה ודאי - ועוד בלי המצביעים החילונים שגם יצביעו בחלקם".

פולק הוסיף כי כאשר יש מועמד חרדי הדבר משפיע על אחוזי ההצבעה. לדבריו: "ברקת בתקופת השיא שלו הביא מאה ואחת עשרה אלף קולות כשלא היה שום מתמודד חילוני מולו. וכאן שישנם מאה ושתים עשרה אלף קולות בלי חילונים, לוקחים בהליכה".

פולק החמיא ליוסי דייטש: "יוסי דייטש היה סגן ראש עיר מצוין והרבה חילונים יצביעו לו. כשמביאים מועמד מקובל על הציבור החרדי ומוכר מיד נקבל גם קולות מהחילונים שרוצים ראש שקט ולא אחד שייקח לו זמן להתרגל".

עוד אמר פולק כי "אם נתאחד (הסיעות החרדיות א.ק.) אנחנו נקבל 14/15 מנדטים במועצת העיר. אם נהיה מפולגים, נהיה חלשים. אם משה גפני היה עושה את אותם חשבונות בזמן הקמת דגל התורה, לא היו הולכים לבחירות בכלל. נכנסו לסיכון ובקושי עברו".
יוסי דייטש יהושע פולק מועמד מוסכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד