י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סערת התפילין: זו האשה שתקפה את השליח החב"די

יממה לאחר פרסום התיעוד המביש מנתב"ג, ערוץ 20 חושף את זהותה של האישה שנראית בסרטון תוקפת ומלגלגת על חב"דניק שהציע לטסים להניח תפילין • מרצה בכירה במחלקת תרבות ומחברת ספרים בנושא, וגם נשואה למי שכיהן כנשיא הקרן לישראל חדשה • מתחבר לכם?

צילום אילוסטרציה: Esther Rubyan/Flash90
צילום אילוסטרציה: Esther Rubyan/Flash90



סרטון התפילין שפורסם אתמול ברשתות החברתיות וב'בחדרי חרדים', ממשיך לעורר סערה ושיח חוצה מגזרים. 'ערוץ 20' חשף את זהותה של האישה שתקפה את מניח התפילין החב"דניק בשדה התעופה בן גוריון.

כזכור, אתמול פורסם תיעוד וידיאו שצולם בנתב"ג שבו נראה כיצד אישה ישראלית תוקפת מילולית שליח חב"ד שהציע לעוברי אורח להניח תפילין.


(התיעוד. מתוך הפייסבוק של מניח התפילין, גד קאופמן)

התיעוד עורר סערה ברשתות החברתיות וגרר זעם רב על התופעה ההולכת ומתרבה של פילוג ואי קבלת האחר, בפרט בכל הקשור לנושאים העומדים ברומו של עולם.

כאמור, 'ערוץ 20' חשף את זהות האישה שבתיעוד, לדברי הערוץ, מדובר בפרופ' פנינה פרי, רעייתו של יורם פרי, פרופסור לסוציולוגיה ומי שכיהן כנשיא הקרן לישראל חדשה בין השנים 1999-2001.

בנוסף, כיהנה פרי כמרצה בכירה במחלקת התרבות של מכללת ספיר ובמכללת לוינסקי לחינוך, מומחית בתיאוריות רב-תרבותיות וידועה כמי שהוציאה ספרים דוגמת "חינוך בחברה רבת תרבויות: פלורליזם ונקודות מפגש בין שסעים תרבותיים".

כיום היא מתגוררת עם בעלה ומשפחתה במרילנד שבארצות הברית, לשם היא טסה לאחר התקרית עם מניח התפילין החסידי.
הנחת תפילין שליח חב''ד שדה תעופה שמאל פנינה פרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד