י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

השלום הספרדי: ילדי הת"ת של הגר"מ מאזוז התברכו אצל חבר מועצת חכמי התורה

השלום הספרדי ממשיך: ילדי תלמוד תורה מאלעד שבנשיאות הגר"מ מאזוז הגיעו להתברך אצל הגר"ד יוסף חבר מועצת חכמי התורה

השלום הספרדי: ילדי הת"ת של הגר"מ מאזוז התברכו אצל חבר מועצת חכמי התורה



השלום הספרדי מחלחל לשטח? השבוע בשעות הבוקר הגיעו ילדי תלמוד תורה 'אור המאיר' באלעד, שבנשיאות הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', להתברך מפי בעל ההלכה ברורה וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"ד יוסף.

ילדי הת"ת עלו במיוחד לירושלים, לרגל מסיבת סידור אותה ציינו באחרונה בת"ת. הגר"ד קיבל את הילדים בחביבות ובירכם שיעלו במעלות התורה והיראה ושיתפללו בתשוקה ובכוונה כל חייהם, כפי שהם מתפללים עתה. הרב אף בירך את המחנכים ועמד בדבריו על מעלת תפילת תינוקות של בית רבן.

החלטת הנהלת הת"ת לעלות לירושלים במיוחד להתברך מפי הגר"ד יוסף עשויה לסמן כי השלום הספרדי שפורסם בחודש שעבר, מחלחל לשטח ולא רק ברמת המנהיגים הרוחניים.

כזכור, בין הגר"ד יוסף לגר"מ מאזוז קשרים אדוקים, והגר"ד אף שלח בעבר ספר עם הקדשה יוצאת דופן לרב מאזוז, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים'.

עוד יש לציין, כי בבחירות לכנסת קיבלה מפלגת יחד באלעד 2,094 קולות, לעומת 6,193 מצביעים לש"ס ו-5 אלף קולות ליהדות התורה. לפי כל תחשיב אפשרי, מצביעי יחד עשויים להוות לשון מאוזניים בבחירות, כך שהשלום הספרדי עשוי להיות קריטי עבור ש"ס, שסימנה את העיר כקריטית עבורה בבחירות הקרובות.

















השלום הספרדי הרב מאיר מאזוז הרב דוד יוסף אלעד יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד