ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לאחר 44 יום: נעצר חשוד מההפגנה האלימה

כחודש וחצי לאחר הפרת הסדר האלימה בכניסה ללשכת הגיוס בירושלים במחאה על מעצר בחורה, משטרת ירושלים עצרה חשוד בהשתתפות בהפרת הסדר • החשוד בשנות ה-20 לחייו, הובאו לחקירה ובהמשך יוחלט האם לבקש להאריך את מעצרו

מחאה מול לשכת הגיוס. צילום: מחאות החרדים הקיצוניים
מחאה מול לשכת הגיוס. צילום: מחאות החרדים הקיצוניים



כחודש וחצי לאחר הפרת הסדר האלימה בכניסה ללשכת הגיוס בירושלים במחאה על מעצר בחורה, משטרת ירושלים עצרה חשוד בהשתתפות בהפרת הסדר.

במהלך היום (שלישי) עצרה משטרת ישראל בירושלים חשוד שהשתתף בהפרות סדר ועבירות אלימות כנגד שוטרים מול לשכת הגיוס ברחוב רש"י בבירה.

החשוד בשנות ה-20 לחייו, הובאו לחקירה ובהמשך יוחלט האם לבקש להאריך את מעצרו. "משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים והדרכים להגיע לכל אלו אשר משתמשים באלימות ומפרים סדר בכל חלקי ירושלים" נמסר מהמשטרה.

צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

מדובר בהפגנה סוערת על רקע טענות שצעירה חוזרת בתשובה משכונת הר נוף בעיר, נעצרה בלשכה עם הגעתה. עם קבלת הדיווח על מעצר הצעירה, חרדים קיצונים הגיעו למקום להפגין ודרשו את שחרורה. כוחות משטרה שהגיעו למקום ניסו לפזרם, אך ללא הצלחה.

לאחר שההתפרעות החמירה עשתה המשטרה שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, בין היתר מכתזית עם מים כחולים. לטענת המפגינים השוטרים השתמשו גם עם רימוני הלם.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה תמונה שהעלתה העצורה לפייסבוק כחודשיים קודם לכן, שם נראה כי התשובה, אולי בפנימיות אך בחיצוניות - ממש לא. מפגין שנכח במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מספר מפגינים נפצעו במהלך ההפגנה, וכן מספר שוטרים ובהם קצין. במשטרת ירושלים אמרו כי ארבעה שוטרים נפצעו קל.
לשכת גיוס הפרות סדר חרדים קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד