י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המכירה הסינית החמישית של אסם יוצאת לדרך

המכירה הסינית של אסם חוזרת שוב בפעם החמישית! • מוצרי הבישול והאפיה של אסם כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח של כולנו, גם השנה אסם ממשיכה להשקיע בקשר החזק עם הציבור החרדי ומחלקת במכירה הסינית החמישית עשרות פרסים יקרי ערך

המכירה הסינית החמישית של אסם יוצאת לדרך



לאחר ההצלחה הגדולה, המכירה הסינית של אסם חוזרת בפעם החמישית, והשנה עם פרסים שווים יותר ומרגשים יותר המתאימים לכל המשפחה החרדית. במכירה הסינית 5 של אסם תוכלו לזכות במגוון פרסים רחב ומושקע במיוחד כמו: תנור אפיה, מקרר, מקפיא 6 מגירות, מיקסר קנווד, מעבד מזון, סט סירים פוד • אפיל, צילומי משפחות בסטודיו מקצועי, רחפן, פלימוביל והובר בורד. באסם מדגישים כי גם השנה, ההשתתפות במכירה הסינית אינה כרוכה בתשלום.

איך משתתפים במכירה הסינית 5 של אסם? פשוט מאוד, קונים ממגוון מוצרי הבישול והאפייה של אסם (לא כולל חטיפים, מאפים מתוקים ומאפים מלוחים) בסכום של 39.90 ₪, מתקשרים לטלאול 03-9411444 עונים נכון ומהר על 2 שאלות, מקישים מספר חשבונית, בוחרים קוד מתנה ויכולים לזכות במגוון פרסים, יש לשמור את החשבונית כהוכחת קניה לזכייה.

המבצע "המכירה הסינית" והתחרות שתתקיים במסגרתו ועל פיה ייקבעו הזוכים, נערכים בכפוף לתקנון המבצע הנמצא באתר www.osem.co.il >> המבצע יתקיים בין התאריכים 31.5.18 י"ז סיון תשע"ח ועד 28.6.18 ט"ו תמוז תשע"ח ע"י אסם השקעות בע"מ. ט.ל.ח.
אסם מכירה סינית רחפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד