כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

התרדמת של אבוטבול: האם המו"מ יתקע?

נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' מסרבים להיענות לדרישת ראש העיר אבוטבול לקיים מפגשים נפרדים עם 'דגל' ו'שלומי אמונים'

צילום:  Yonatan Sindel/Flash90
צילום: Yonatan Sindel/Flash90



האם המו"מ בבית שמש הגיע לסיומו? שלושה ימים לאחר פגישת המשא ומתן בבית שמש בין 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' עם ראש העיר משה אבוטבול, טרם נקבע מועד לפגישה נוספת בין צוותי המו"מ.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מאחורי הקלעים מתרחשת דרמה מאחר ונציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' סירבו לקבל את דרישת ראש העיר אבוטבול לקיים מפגשים נפרדים עם 'דגל' ו'שלומי אמונים'.

הנציגים המקומיים השיבו לאבוטבול - לאחר שקיימו התייעצות עם חברי הכנסת - שלא יקבלו את הדרישה וימשיכו את השיחות באותה מתכונת מאוחדת.

לא ברור האם יקבע מפגש נוסף או שמא שיחות המו"מ יסתיימו והנציגים יעלו שוב להתייעצות אצל גדולי ישראל, כפי שהורו להם לעשות.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם כי במהלך הפגישה דרש ראש העיר משה אבוטבול כתנאי להמשך המשא ומתן, פגישות נפרדות עם נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים'.

בפגישה האחרונה חלה התקדמות ממשית בדיון סביב העברת תיק החינוך מידי אגודת ישראל לידי דגל, אך ראש העיר מתעקש שלא למנות סגן נוסף אותו דורשות המפלגות.

אנשי אבוטבול אמרו ל'בחדרי חרדים': "ראש העיר הסביר את הקושי הגדול לקחת תיקים שכבר נמצאים אצל אחרים, ואשר הובטחו להם בתחילת הדרך כשתמכו בו במהלך החורף. כאדם הגון אין הוא לוקח דבר שהובטח. עם זאת רצונו של ראש העיר לעבוד בשיתוף פעולה מקסימלי עם כלל המפלגות ובפרט עם אלה הנמצאות כיום בקואליציה איתו".

עוד נמסר כי "ראש העיר הציע בפגישה הראשונה, כפי שהמליץ לו השר אריה דרעי וסגן השר ליצמו לעבוד בשיחות משותפות ולנסות להגיע לקונצנזוס עם כלל המפלגות בקואליציה. הצעה זו נדחתה כיום".

'בחדרי חרדים' פנה לבל את תגובתו של ראש העיר משה אבוטבול אך הוא סירב להגיב.
דגל התורה בית שמש משה אבוטבול שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד