ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

עצור שני הבוקר בחשד לתקיפת חייל ואביו

כשבוע וחצי לאחר תקיפת חייל ואביו בשכונת מאה שערים, עצרה הבוקר המשטרה עצור שני - קטין, בחשד למעורבות בתקרית • הוא נחקר בשעה זו ויובא בהמשך הבוקר לדיון בהארכת מעצרו

אילוסטרציה. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90



משטרת ישראל עצרה הבוקר (רביעי) חשוד נוסף באירוע תקיפת החייל ואביו בשכונת מאה שערים בתאריך ז' סיון תשע"ח, הבוקר הוא יובא להארכת מעצרו.

בהמשך לחקירת המשטרה המאומצת של אירוע תקיפת חייל לובש מדים ואביו לפני כשבוע וחצי, בו התקבל דיווח מחייל לפיו הוא ואביו נכנסו עם רכבם לשכונת מאה שערים וסביבם החלו להתגודד חרדים קיצוניים שהחלו לקלל אותם, לתקוף ולגרום נזק לרכב ולחלונותיו ע"י השלכת חפצים וביצים.

לפני זמן קצר הגיעו בלשי המשטרה לביתו של חשוד (קטין) נוסף בשכונת מאה שערים בירושלים ועצרו אותו תוך שהוא מנסה להימלט דרך אחד מחלונות ביתו.

כאמור, המשטרה פתחה בחקירה מאומצת ויסודית תוך שילוב מודיעין ממוקד, שעד כה הובילה למעצרם של 2 חשודים בתקיפה. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי החשוד נחקר בשעה זו במשטרה בגין מעשיו.

היום, יובא החשוד (הקטין) בפני בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו. כמו כן יובא בפני בית המשפט החשוד הנוסף שנעצר אתמול (שלישי) בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

במשטרה מבהירים כי צפויים מעצרים נוספים. ומדגישים כי "משטרת ישראל פועלת בנחישות וללא פשרות תוך הפעלת מכלול האמצעים העומדים ברשותה על מנת לאתר, להגיע ולשים את יד החוק על כל עבריין המרשה לעצמו לתקוף ולגדף את לובשי המדים".

כזכור, אתמול דווח ב'בחדרי חרדים', אודות מעצרו של חרדי כבן 20 תושב מאה שערים, החשוד בתקיפת רכבם של החייל ואביו אשר נקלעו לשכונה.
תקיפת חייל מאה שערים עצורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד