י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רב בית הכנסת נפטר ביום היארצייט של בנו

רב בית כנסת במנצ'סטר נפטר היום בשיבה טובה בשנות ה-90 לחייו • הוא נפטר ביום היארצייט של בנו שנפטר לפני 3 שנים • תומך תורה גדול בעיר ל'בחדרי': "אתמול ביקרתי אצלו"

הרב זצ"ל. באדיבות המצלם
הרב זצ"ל. באדיבות המצלם



ברוך דיין האמת: במנצ’סטר שבאנגליה נפטר היום הרב גבריאל ברודי זצ"ל, בשנות ה-90 לחייו, אביו של ר' יהודה ברודי זצ"ל, שנפטר היום לפני שלוש שנים לאחר מחלה קשה.

הרב ברודי זצ"ל היה מנהל ישיבת מנצ'סטר המיתולוגית בראשות הרב הגאון יהודה זאב סגל זצ"ל יותר מחמישים שנה.

הרב ברודי הגיע כפליט לבריטניה בתחילת מלחמת העולם השניה, ולאחר שלמד בישיבה של הרב סגל זצ"ל, הפך למזכיר של הישיבה - תפקיד בו החזיק 50 שנה. לאחר מכן, כשהישיבה נסגרה, הוא הפך למזכיר הכולל שנפתח בבנין הישיבה, במקביל הוא כיהן כרב בית הכנסת 'סטין קורט' בשכונת פרסטוויטש במשך עשרות שנים.

הרב אריה ארנטרוי ממאנצ'סטר, מי שמחזיק מוסדות חינוך בעיר ותומך תורה גדול, מספר ל'בחדרי חרדים' על גדלותו של הרב ברודי זצ"ל: "אתמול ביקרתי אצלו, לקחתי אותו לבית הכנסת להניח שם תפילין, הוא קרא קריאת שמע, לאחר מכן לקחתי אותו בחזרה לדירה בדיור מוגן בו הוא התגורר בשנים האחרונות, שם הוא הודה לכל אדם שהגיע לבקרו ולחץ את ידם של המבקרים והודה להם שהם הגיעו לבקרו".

הלוויתו תתקיים היום בשעה 19:00 בערב שעון אנגליה, ותצא מבית הכנסת בה כיהן כרב במשך עשרות שנים. הוא יטמן בבית העלמין במנצ'סטר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב ברודי מנצ'סטר לוויה בית כנסת סטין קורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד