י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: הצעיר ששרף את התפילין - בסרטון מרגש

בחודשים האחרונים, עורר דניאל עמרם - שגדל בבית חרדי ויצא בשאלה - פרובוקציות קשות - עכשיו הוא מרגש כשהוא מבקש סליחה מעומק הלב • צפו

דניאל עמרם
דניאל עמרם



בחודשים האחרונים, עורר דניאל עמרם - שגדל בבית חרדי ויצא בשאלה - פרובוקציות קשות, כששרף תפילין, הביא חמץ לרחובה של בני ברק בפסח, הניף שלט עם תמונה לא צנועה מחוץ לבית הכנסת איצקוביץ בבני ברק, הפגין נגד חוק המרכולים בכניסה לבני ברק בשבתות, קרע ספר תנ"ך לגזרים, ירק מול הכותל המערבי וביזה את בית המקדש.

לאחר המעשים הללו שעוררו זעם רב בקרב חובשי הכיפות וגם בקרב אלו שלא - כשהשיא הגיע כשדניאל גילה את האופנוע שלו שרוף - מפרסם היום דניאל סרטון ובו הוא מתחרט ומצטער על מעשיו ומבקש סליחה מכל הלב.



בסרטון מדבר דניאל על העבר ומבקש סליחה. בפוסט שפרסם בפייסבוק הוא כותב. "הסרטון שלפניכם הוא הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים, כי כמה שיותר קשה לעשות משהו, פי מיליון יותר קשה להגיד טעיתי כשמתברר שכך.

אז כן! אתם לא טועים.. לא פרצו לי לפייסבוק, זה אני, דניאל עמרם, אותו אחד ששרף תפילין וביזה דברים שקשורים ליהדות.

"פגעתי באנשים פגעתי בסמלים שקדושים להם ונהגתי באגרסיביות מיותרת.

וזה לא משנה כרגע מה הרמה הדתית שלי או מה אני חושב על הדת, מה שחשוב הוא שאני יודע בוודאות שטעיתי, הדרך שבה נהגתי, המעשים שעשיתי, היו פוגעניים וקשים, וסירטון גרר סירטון, ומצאתי את עצמי באופוריה של התנהגות מזלזלת ופוגענית כלפיי אנשים שלא מגיע להם את זה.

והנה אני, מבקש סליחה!

מתנצל מעומק הלב! על הכל!

מי שיבין אותי- תודה!

מי שלא, זה גם בסדר.

ובמילה לאבא ואמא ומשפחתי האהובה, שאני יודע שראו הכל ונפגעו, סליחה!!! אני אוהב אתכם, ומקווה שנוכל לחזור, להתקרב זה אל זה, כי אני מתגעגע, למרות שאמרתי שלא, אני אוהב אתכם ורוצה בקרבתכם.
דניאל עמרם סליחה פוסט מרגש מודה ועוזב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד