י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאחר סערת הפירוק - ברקת מתחייב: אגף החינוך החרדי לא יפורק

לאחר סערת פירוק אגף החינוך החרדי בבניין עיריית ירושלים ומכתב וועד העובדים התחייב ראש העיר ברקת ליושב ראש סיעת 'יהדות התורה' אליעזר ראוכברגר: ועדת החינוך לא תפורק ונמצא מבנה אחר לאגף הבינוי • הפרטים המלאים בפרסום ראשון

לאחר סערת הפירוק - ברקת מתחייב: אגף החינוך החרדי לא יפורק
אביר סולטן, פלאש 90



שבוע אחרי כינוס ישיבת החירום של 'יהדות התורה', ראש העיר חוזר בו מהתוכנית לפירוק 'אגף החינוך'. ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש העיר ניר ברקת התחייב היום (חמישי) ליו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר כי סיכם עם מנכ"ל העירייה אמנון מרחב, על הקפאת התוכנית לפירוק אגף החינוך החרדי וחיפוש מבנה אחר למנהלת הבינוי.

יו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר הודה לראש העיר ברקת "על כך שגילה הבנה לבקשה ועל הצעד שבו נקט למניעת פירוק האגף". לדבריו, "האגף כל כך חשוב לציבור החרדי ומשרת את התלמידים המהווים רוב מערכת החינוך בירושלים".



יו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגרצילום: יו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר
יו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר


כזכור, וכפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', לפני שבוע סערה כיכר ספרא לאחר שבעירייה הודיעו כי 'מנהלת הבינוי' תוקם על חשבון קומת 'אגף החינוך' החרדי. בנוסף לכך, חלק מעובדי האגף החרדי יעברו לעבוד תחת אגף הבינוי או יפוזרו לעבוד תחת אגף החינוך הכללי - מנח"י.

'בחדרי חרדים' חשף מכתב שהפנו ועד העובדים למנכ"ל העירייה אמנון מרחב ובו מתריעים בפניו מפני "פגיעה בעבודה השוטפת".

"בעקבות ההחלטה להקים מנהלת בינוי, מסתבר שהוחלט גם לבצע שינויים במתחם האגף לחינוך חרדי כולל המרפסת הצמודה לאגף" כתבו בוועד העובדים למנכ"ל, שמבקשים "להגיע להידברות בנושא זה".

במכתב הוסיפו וכתבו כי "עובדי האגף מצירים על כך, שאותו השינוי האומר, נעשה ללא כל עדכון ואולי תוך הסתרה מעובדי האגף עד לרגע האחרון הדבר נודע לגמרי במקרה ממפגשים אקראיים עם עובדים שהגיעו לאגף לצורך ביצוע אותם שינויים". לדברי וועד העובדים "אף אחד ממקבלי ההחלטות לא טרח לעדכן את עובדי האגף בתכנית השינויים עד לרגע זה דבר שאיננו ראוי ואיננו מקובל גם במקומות עבודה שאינם עיריית ירושלים".

בוועד התריעו על פגיעה בעבודה השוטפת של העיר וציינו כי "ביתור האגף לכלל הקומות יפגע בעבודה השוטפת של האגף ולמעשה יפרק את האגף וזאת מבלי להתייחס לכך שהדבר יפגע בעבדים ובמקבלי השירות שיהיה עליהם לשוטט בין הקומות".

בעקבות ההחלטה התכנסה סיעת 'יהדות התורה' לדון בנושא והוחלט לדרוש מראש העיר שלא לפזר את האגף החרדי.
כיכר ספרא אגף החינוך החרדי ניר ברקת אליעזר ראוכברגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד