י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלקין הודיע: "אתמודד על ראשות העיר ירושלים"

בתום תקופה ארוכה, השר זאב אלקין הודיע כי יתמודד לאשות העיר ירושלים • "אני מאמין שהניסיון שצברתי בעשור האחרון כחבר כנסת וכשר בממשלה כולל שר ירושלים יעזרו לי במילוי התפקיד" • צפו בהכרזה

מרים אלסטר, פלאש 90
מרים אלסטר, פלאש 90 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



בתום תקופה ממושכת של אי וודאות, השר זאב אלקין הודיע היום (חמישי) כי יתמודד לראשות העיר ירושלים, "ביקשתי מראש הממשלה את תמיכתו" אמר.

השר זאב אלקין פרסם אחה"צ סרטון בו הכריז על התמודדותו על ראשות העיר ירושלים: "הודעתי היום לראש הממשלה שאני קיבלתי החלטה: להתמודד על ראשות העיר ירושלים ושהעברתי את מגורי לעיר", אמר אלקין.

אלקין הוסיף: "אני מוכן לוותר על המשרה של שר בכיר וחבר קבינט למען ירושלים, כי אני חושב שההובלה של ירושלים בעת הזאת הוא אתגר לאומי בעל חשיבות עליונה".


השר אלקין פנה לתושבי העיר ירושלים ואמר: "כל חיי מאז שעליתי ארצה עברו סביב ירושלים. הייתי כאן סטודנט, מרצה, ולאחר מכן חבר כנסת ושר". הוא הוסיף: "אני סבור שהניסיון שצברתי בעשרות האחרון כחבר כנסת וכשר בממשלה כולל שר ירושלים יעזרו לי במילוי התפקיד.

אלקין סיפר כי ביקש את תמיכת ראש הממשלה ותמיכת הליכוד. לדבריו, "אתמודד על התפקיד ואבקש את אמון הציבור ובעזרת ה' גם אנצח".

בשלב הזה, יתמודד מול אלקין משה ליאון, ושניהם יבקשו לקבל את תמיכת הסיעות החרדיות בעיר. נציין כי לאחר הכרזתו הרשמית של אלקין סיכוי המועמד החרדי גוברים מאחר ואלקין וליאון יגרמו לפיצול משמעותי בקול החילוני בעיר - שיעלה את הסיכוי לבחירת מועמד חרדי.

ל'בחדרי' נודע כי השר זאב אלקין לא צפוי לפרוש מתפקידו כחבר כנסת או כשר, אלא ינהל את המרוץ לראשות העיר ירושלים במקביל ויפרוש רק אם ינצח.
זאב אלקין ראשות העיר ירושלים מונציפלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד