י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בשבוע האחרון: אלף דו"חות על שימוש בטלפון בנהיגה

משטרת ישראל מוכיחה במספרים את האכיפה הקשה נגד נהגים מסוכנים • דוחות ופסילת רישיונות - המספרים

שימוש בטלפון בזמן נהיגה. צילום: דוברות המשטרה
שימוש בטלפון בזמן נהיגה. צילום: דוברות המשטרה



מניתוח נתוני האכיפה של משטרת אגף התנועה עולה כי במהלך השבוע האחרון, נרשמו בסה"כ למעלה מ-5,600 דו"חות תנועה, רובם המכריע היה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש בתוך הצירים המועדים.

במטרה לצמצם את כמות הנפגעים ולהגביר את ההרתעה באמצעות שילוב אמצעים גלויים וסמויים, משטרת אגף התנועה פועל כל העת נגד עבירות מסכנות חיים הגורמות לתאונות דרכים, וממקד את פעילותו בצירים בהם עפ"י ניתוח מחקרי קיים ריבוי של תאונות דרכים.

תיעוד מהמצלמות הטקטיות. צילום: דוברות המשטרה

בפעילות נגד עבירות היסח הדעת נתפסו כ-1,000 נהגים שהשתמשו בטלפון הנייד בזמן נהיגה שלא באמצעות דיבורית. על עבירה זו קיבלו הנהגים קנס של 1,000 ש"ח ו-8 נקודות לחובתם.

רישיון הנהיגה של 20 נהגים נפסל לאלתר למשך 30 ימים בגין עבירות חמורות שביצעו. כ-20 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים למגרש האחסנה של המשטרה בגין עבירות שביצעו נהגיהם.

נהיגה במהירות חריגה שאינה תואמת את תנאי הדרך מגבירה את הסיכון לתאונה ואף מחמירה משמעותית את חומרת הפגיעה בזמן תאונה ציינו במשטרה. מעל ל-700 נהגים נתפסו כשהם נוהגים מעל למהירות המותרת עפ"י חוק.

כ-550 דו"חות תנועה נרשמו לנהגי משאיות בגין ליקוי בטיחות, תקינות ועבירות נוספות. במסגרת הפעלת אמצעים טכנולוגיים באכיפה, נרשמו כ- 300 דו"חות באמצעות מצלמות טקטיות הפרוסות בעשרות בכל רחבי הארץ בכבישים הבינעירוניים.
דוחות תנועה טלפון בזמן נהיגה משטרת ישראל שלילת רישיון אכיפת עבירות תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד