י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ליאון מנסה למזער נזקים: "גורמים אינטרסנטיים סילפו את דבריי"

לאחר שהבין את המהומה שיצר ואולי גם הנזק שהשליכו דבריו על עתידו הפוליטי, המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון מנסה למזער את עוצמת הנזק ומבהיר את דבריו, "בדיון הצגתי את עמדתי הברורה והחד משמעית" האם ההבהרה תועיל לו?

ליאון. צילום: פלאש 90
ליאון. צילום: פלאש 90



בעקבות המהומה שנוצרה אמש (חמישי) סביב דבריו של המועמד לראשות העיר משה ליאון בהצבעה בנושא 'מתחם התחנה' באולם מועצת העיר והתיעוד שהובא ב'בחדרי חרדים', הוא מנסה למזער את הנזק התדמיתי שנעשה לו ומבהיר את דבריו.

"אני תוהה מי הם הגורמים הפוליטיים האינטרסנטים המנסים לסלף את דבריי שאינם תורמים במאומה לשמירת כבוד השבת". אמר ליאון.

לגופם של דברים מגיב ליאון ואומר כי "בדיון הצגתי את עמדתי הברורה והחד משמעית והיא: מתחם התחנה יישאר פתוח בכל ימות השבוע כרגיל. וספציפית לגבי השבת אגיע להסכמות אחרי הבחירות עם הגורמים הרלוונטים תוך שמירה על הסטטוס קוו".


(דבריו המקוממים של ליאון באולם מועצת העיר)

ליאון חזר על הדברים שאמר לפני ההצבעה וחידד: "הדיונים הנערכים בשבועות האחרונים סביב הנושא הם קרקס פוליטי הנועד לייצר כותרות סרק ולהבהיל את הציבור". הוא הוסיף והבהיר, "לאחר הבחירות אטפל בנושא מתחם התחנה מול כל הצדדים ובהידברות נגיע לפשרה שתהיה מוסכמת על כל הצדדים".

כזכור, אמש הובא ב'בחדרי חרדים' תיעוד וידאו בו נראה ליאון נואם במליאת מועצת העיר ירושלים טרום ההצבעה על מתחם התחנה ואמר דברים מקוממים שתורגמו לקבורת סיכויו להגיע אל כס ראש העיר.

לתדהמת החרדים ליאון הוסיף וביקש מברקת; "תדחה את הדיון עד לאחר הבחירות, אני מתחייב שבראשותי העירייה תדאג כי מתחם התחנה יישאר פתוח" כשהכוונה היא לכאורה, שיפעל למען יישאר המתחם פתוח בשבתות וחגים, אמיר שקוממה עליו את הנציגים החרדים שישבו סביב השולחן העגול ועקצו אותו: "ההתמודדות של אלקין הלחיצה אותך?".

כאמור, כעת הוא מבהיר את דבריו וימים יגידו אם יצליח לשקם את האמון ולזכות בתמיכצת החרדים.
משה ליאון מתחם התחנה הצבעה בחירות בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד