ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מה חיפשו הח"כים החילונים בקברו של הרבי

חברי כנסת שיצאו במסגרת משלחת מטעם הכנסת הגיעו לתפילה בציון הרבי מליובאוויטש בניו יורק • "מבחינתי זו חוויה בלתי נשכחת להגיע בפעם הראשונה אל הקבר של הרבי", אמר אחד מהם • צפו

מה חיפשו הח"כים החילונים בקברו של הרבי
יחצ



משלחת רשמית של הכנסת יצאה אתמול (חמישי) לניו יורק, להשתתף בכנס לציון 25 שנים ליום ג' בתמוז - יום הסתלקותו של הרבי מליובאוויטש, על ידי אגודת חסידי חב"ד בישראל.

למשלחת הצטרפו חמישה חברי כנסת בהם, יו"ר סיעת 'הבית היהודי' ח"כ שולי מועלם רפאלי, יו"ר סיעת 'המחנה הציוני' ח"כ יואל חסון, סגנית יו"ר הכנסת ח"כ נורית קורן מ'הליכוד' וח"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו'.



חברי הכנסת פתחו את הביקור בתפילה באוהל ציונו של הרבי מליובאוויטש.

לאחר התפילה במקום אמר חה"כ יואל חסון; ״שמח על הקשר המיוחד שלי עם חב״ד, ארגון שמקדם יהדות סובלנית ומקרבת לבבות באופן אוניברסלי. מבחינתי זו חוויה בלתי נשכחת להגיע בפעם הראשונה אל הקבר של הרבי.״

ח"כ נורית קורן מ'הליכוד' אמרה כי "הרבי מליובאוויטש היה איש חזון ומאוד התחברתי לערכים שהוא ייצג והנחיל. אני שמחה שהגעתי לכאן היום ועבורי זו סגירת מעגל מרגשת אחרי שביקרתי בבית הרב בכפר חב"ד ועכשיו פה בניו יורק. אני מברכת את אנשי חב"ד על הפעילות הענפה שלהם למען היהודית בכל רחבי העולם ובכך מקדשים את זכר הרב הצדיק".







ליובאוויטש הרבי מחב''ד יואל חסון עודד פורר חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד