כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

החבדניק התחיל? הוא אמר לי "את גזענית"

"עליתי לרכבת עם שלושה ילדים ולא היה לנו מקום ואף אחד לא קם כדי לעשות לנו מקום, אז אמרתי לנוסעים שזה לא בסדר, ואם אנחנו היינו משפחה יהודית מישהו כבר היה קם בשבילנו" אז לטענתה התערב החבדניק ואמר לי שהיא 'גזענית'

צילומסך מתוך הסרטון
צילומסך מתוך הסרטון



בשבוע שעבר תועדה אשה שחורה משתוללת על חסיד חב"ד ברכבת ברובע ברונקס בארה"ב, בסרטון נראית ונשמעת האשה מקללת ומנבלת את פיה בצורה מחפירה כלפי חסיד חב"ד העונה לשם יוסי וולף, בנוסף לקללות היא אמרה לו "אני אראה לך מה זה, עכשיו אני אחנך אותך".

כזכור, סרטון שהגיע מנתב"ג השבוע ובו נראית אשה יהודיה מזלזלת וצווחת על חסיד חב"ד שהניח תפילין לגבר שחיכה לטיסה, עורר סערה בישראל, כשלאחר מכן האשה טענה שהחסיד קרא לא קריאות גנאי, והחסיד טען שזה שקר מוחלט.

גם פה האשה נותנת את גירסתה, אך במקרה שלה היא לא משקרת.

"אני עליתי לרכבת עם שלושה ילדים, ולא היה לנו מקום ואף אחד לא קם כדי לעשות לנו מקום, אז אמרתי לנוסעים שזה לא בסדר, ואם אנחנו היינו משפחה יהודית מישהו כבר היה קם בשבילנו, אבל בגלל שאנחנו שחורים אז לא אכפת לאף אחד".


(הסרטון המדובר)

לטענת האשה, חסיד חב"ד שהיה על הרכבת אמר לה בתגובה "את גזענית". ההתערבות שלו הוציאה אותה מהכלים והיא החלה לצרוח עליו בחמת זעם על החסיד.

האשה סיפרה שלפני כמה ימים שוטרים עיכבו את בעלה שעה שלמה סתם, רק כי לא עצר בתמרור עצור שאותו פספס, לאדם לבן הם לא היו עושים ככה.

היא הסבירה שהכעס שלה על הדברים הללו ושתמיד השחורים סובלים משוטרים יותר מלבנים, גרם לה להתפרצות הזו, והיא לא מתחרטת על הצעקות, "אני מתחרטת רק על הקללות וניבול הפה, לא על שאר הדברים שאמרתי".

'הניו יורק פוסט' מדווח כי הוא ניסה להשיג תגובה מיוסי וולף, אך ללא הצלחה.

הצעיר שפרסם את הסרטון לאחר שתיעד אותו ברכבת, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מתחרט על כך שפרסם אותו, כי עכשיו כולם מדברים "על האשה השחורה העצבנית". והוא לא חשב שזה יהפוך לוויראלי.
מתקפה מילולית רכבת תחתית גזענות אישה שחורה חבדניק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד