י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"הגר"ג ביקש אחדות ואבוטובול מזלזל"

פיצוץ במו"מ: שבוע אחרי המפגש האחרון, ראש העיר בית שמש משה אבוטבול, מסרב לתאם מפגש בינו לבין נציגות מאוחדת של 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים'. בכיר ב'דגל' בית שמש ל'בחדרי': "מרן הגר"ג ביקש שנשמר את האחדות ואבוטבול מזלזל בזה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
צילום: Yonatan Sindel/Flash90



פיצוץ המשא ומתן בבית שמש: מזה שבוע מסרב ראש העיר משה אבוטבול לקבוע מועד לפגישת משא ומתן נוספת, אחר שב'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' סירבו להיענות לדרישתו לקיים שיחות משא ומתן נפרדות עם נציגי כל סיעה.

נציין כי ב'דגל' עומדים על משא ומתן מאוחד, לפי הוראות מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, אשר הבהיר לנצחגי 'דגל', כי "יש הסכם איתם ומו"מ צריך לעשות ביושר".

אלא שכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', חרף דרישת ראש הישיבה, משה אבוטבול מתנגד לכך, ודרש כתנאי להמשך שיחות המו"מ, לקיים שיחות נפרדות עם 'דגל' ועם 'שלומי אמונים'.

מקורביו של אבוטבול הסבירו ל'בחדרי חרדים' כי "הצדדים ניסו מספר פעמים לערוך שיחות במאוחד, אך אך זה לא צלח. ראש העיר משה אבוטבול לא מעוניין להתעמת אלא מעוניין לקדם ולהתקדם".

המשבר כך נראה, הולך ומחריף, בימים האחרונים ונראה כי המשא ומתן הגיע למבוי סתום ולא נקבעה פגישה נוספת בין הצדדים.

בכיר ב'דגל בית שמש' אומר ל'בחדרי חרדים' כי המשא ומתן הסתיים. לדבריו, "הפגישה האחרונה הייתה ביום ראשון האחרון ומאז עבר כבר שבוע". הבכיר מוסיף ומציין כי, "אנחנו הודענו לראש העיר שנפגשים רק ביחד".

"אלא מאחר והוא רוצה בנפרד", אומר הבכיר, "אז המו"מ הסתיים, אלא אם הוא יתעשת ויזמין להיפגש ביחד". עוד הוסיף הבכיר כי, "מאחר וזה לא הכיוון שלו אז אין מו"מ ואין פגישות כעת, דגל התורה ושלומי אמונים יצטרכו להחליט מה לעשות הלאה".

כזכור, גדולי התורה של 'דגל התורה', הורו לחברי הכנסת לשלוח את הנציגים המקומיים למו"מ עם ראש העיר משה אבוטבול ובמקרה והיא תכשל יעלו שוב לבתי גדולי ישראל, כדי לדון בשאלה, אם על 'דגל התורה' להציב מועמד משלה לראשות העיר.
משה אבוטבול משא ומתן דגל התורה שלומי אמונים מונציפלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד