כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הרב הראשי בעד 'מי שבירך' לשוטרי ישראל

הרב הראשי לישראל הגר״ד לאו במענה למכתבו של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן: ״ראוי להוסיף את שוטרי משטרת ישראל לצד חיילי צבא ההגנה לישראל בתפילת מי שברך״

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה



במכתב ששלח היום (ראשון) הרב הראשי לישראל הגר״ד לאו, במענה לפנייתו של השר גלעד ארדן, כותב הרב הראשי ״בנוסח התפילה לשלום חיילי צה"ל מובא: "מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב הוא יברך את חיילי צבא ההגנה לישראל ואנשי כוחות הבטחון העומדים על משמר ארצנו...

"מי שניסח תפילה זו ראה מול עיניו לא רק את חיילי צבא ההגנה לישראל, אלא, גם את שאר אנשי כוחות הבטחון. שהרי משטרת ישראל היא האמונה על בטחון הציבור, ובשנים האחרונות רואים שהשוטרים עומדים בקו החזית.

"אני סבור כי אכן ראוי להוסיף בסמוך לחיילי צבא הגנה לישראל גם את שוטרי משטרת ישראל ואכן במענה לפניות שהגיעו אלי בשנים האחרונות השבתי כי יש להוסיף בנוסח התפילה את שוטרי משטרת ישראל, ובמקומות רבים, ביניהם בית הכנסת הגדול בירושלים כבר מובא נוסח זה וטוב שכולם יאמצוהו".

לסיום אומר הרב כי, "הזכרתי את הנושא בעבר בישיבת מועצת הרבנות הראשית, ולאור בקשתך אני מתכוון להביא החלטתי זו לאישורם של חברי מועצת הרבנות הראשית בישיבתה הקרובה״.
משטרה הגרד לאו הרב הראשי מי שבירך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד