כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הדרישה: בגלל שיכורות שנכנסו לציוני האדמו"רים

מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה, כך נראה עומד להיות המוקש של המועמדים להיבחר ולקבל את תמיכת גור. הערב נחשף, כי ציוני האדמו"רים הקדושים מגור חוללו לא אחת על ידי צעירות שיכורות

אוהל ציון ה'אמרי אמת' וה'פני מנחם' מגור. צילום: יוסי פורמנסקי
אוהל ציון ה'אמרי אמת' וה'פני מנחם' מגור. צילום: יוסי פורמנסקי



דרישתו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לסגור את מתחם הבילויים הלילי בשוק מחנה יהודה בירושלים כתנאי מקדים לתמיכתו במי מהמועמדים בבחירות לראשות העיר ירושלים, לא יורדת מסדר היום.

הערב (ראשון) לאחר שאלקין וליאון הודיעו כי לא ייסגרו את המתחם, דיווח העיתונאי יאיר שרקי ב'החדשות', כי התשובה מסתתרת במרחק כ-30 מטרים ממתחם השוק.

במורד הרחוב, בעברו השני של רחוב יפו, נמצאת ישיבת "שפת אמת" של חסידות גור. מדובר בבניין חשוב מאוד לחסידות שמשחזר את חזית בית המדרש של גור בחצר בפולין.

במתחם הישיבה שוכנים גם קבריהם של שני אדמו"רים - ה"אמרי אמת" שנפטר במלחמת העצמאות ובנו הרבי "הפני מנחם".

כזכור, וכפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' - לפני כשבועיים ישיבת 'שפת אמת' פנתה במכתב לנציגים החרדים בעיריית ירושלים בעניין מה שהם מכנים "חיי הלילה בשוק מחנה יהודה בעקבות הרעש אי אפשר להתפלל בפרטיות בקברי אדמו"רי גור הטמונים במקום".

גורמים בחסידות גור הסבירו ליאיר שרקי, כי לפני כמה חודשים נכנסו למתחם הישיבה שתי צעירות כשהן שיכורות, וייתכן אף תחת השפעת סמים. כניסתן הציתה מהומה לא קטנה שתוארה כ"לא נעימה", מבלי שהגורמים פירטו מה בדיוק קרה שם.

וכעת, זו הסיבה שסגן השר ליצמן החליט לסמן את כל מתחם הבילויים בשוק, כאויב של חסידות גור וכתנאי לתמיכה במועמד לראשות עיריית ירושלים.
חיי הלילה מחנה יהודה חסידות גור יעקב ליצמן עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד