כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תמיכה אגודאית מקיר לקיר בנציג שלומי אמונים: רק נותר לו להכריז

לאחר שסגן שר הבריאות ליצמן ויו"ר הסיעה הלפרין הצהירו על תמיכה בסגן משלומי אמונים לראשות העיר ירושלים, גם נציג חסידות בעלזא אומר ל'בחדרי חרדים', כי הם תומכים ביוסי דייטש • כל שנותר לו, הוא להכריז רשמית על מועמדותו

יוסי דייטש. (באדיבות המצלם)
יוסי דייטש. (באדיבות המצלם)



תמיכה אגודאית מקיר לקיר ביוסי דייטש לראשות העיר: אחרי שבבחירות הקודמות לראשות עיריית ירושלים נמנעו בבעלזא לתמוך במשה ליאון, מועמד 'יהדות התורה', נראה כי הפעם ילכו בחסידות יד ביד עם כלל הקהילות והמפלגות החרדיות.

חבר מועצת העיר מטעם בעלזא, מיכל הלברשטאם, השיב במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' במי בעלזא תומכים לראשות העיר? השיב: "הרב יוסי דייטש סגן ראש העיר". לשאלה במי יתמכו במידה ולא יתמודד, ענה: "נשאל את הרב'ה".



הלברשטאם נחשב לאחד המקורבים לאדמו"ר וממקבלי ההחלטות הפוליטיות של החצר החסידית בבירה. הודעתו סוגרת תמיכה אגודאית מקיר לקיר ביוסי דייטש.



הלברשטאם. צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדיםצילום: הלברשטאם. צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים
הלברשטאם. צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים


כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב'בחדרי חרדים' כי במענה לשאלת ראש הממשלה בנימין נתניהו, השיב סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, כי חסידות גור תתמוך בבחירות הקרובות ביוסי דייטש לראשות העיר.

כמו כן, נציג חסידות חב"ד במועצה, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' יעקב הלפרין, הצהיר בראיון ל'קול ברמה' כי "יוסי דייטש הוא המועמד הראוי ביותר".
חסידות בעלזא מיכל הלברשטאם בחירות בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד