ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

'יש עתיד' על רה"ע שנעצר: "עליו להשעות את עצמו"

לאחר שהותר לפרסום כי ראש עיריית חדרה צבי גנדלמן נעצר בחשד למעורבות בשוחד, הודיעו במפלגת 'יש עתיד' כי עליו להשעות את עצמו מתפקידו: "הנוהל ביש עתיד חד וברור: איש ציבור שנפתחה נגדו חקירה פלילית - ישעה את עצמו מכל תפקידיו באופן מיידי וחברותו במפלגה תופסק עד לבירור העניין"

גנדלמן. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
גנדלמן. צילום: יעקב כהן, פלאש 90 צילום: יעקב כהן, פלאש 90



לאחר שהותר לפרסום כי ראש עיריית חדרה צבי גנדלמן נעצר בחשד למעורבות בשוחד, הודיעו במפלגת 'יש עתיד' כי עליו להשעות את עצמו מתפקידו.

"הנוהל ביש עתיד חד וברור: איש ציבור שנפתחה נגדו חקירה פלילית - ישעה את עצמו מכל תפקידיו באופן מיידי וחברותו במפלגה תופסק עד לבירור העניין" נמסר מסיעת יש עתיד. "אנחנו מקווים שהחשדות יתבררו כשווא" הוסיפו.

גנדלמן נעצר הבוקר על ידי חוקרי יאח"ה יחד עם ראש לשכתו ונהגו. עוד נעצר על ידי המשטרה, קבלן ששימש בעבר כבכיר בעירייה. על פי החשד, הקבלן העביר שוחד לגורמי העירייה בתמורה לקבלת טובות הנאה והטבות.

פרקליטו של ראש העיר, עו"ד אפשטיין מסר כי, "חובה לחקור וחובה לבדוק, שום אדם אינו מעל החוק. השאלה הקשה היא, טיב המכשירים והכלים של חקירה האוטומטיות של מעצר ויצירת הדהוד תקשורתי לא בהכרח נכונה לנו כחברה. אזרחי המדינה ותושבי העיר הם בעלי המניות האמיתיים וכלפיהם חלה החובה, ולהם הסמכות לבחור ולהחליט".
צבי גנדלמן יש עתיד שחיתות ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד