י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סימילאק הגשימה חלום: 22 זכו בחופשה בצפון

סימילאק למהדרין כבש את המגזר עם מבצע שעוד לא היה כמותו • אלפי משתתפות ו-22 זוכות מאושרות בחופשה חלומית עם חברה במלון כינורות

סימילאק מגשימה חלום. באדיבות סימילאק
סימילאק מגשימה חלום. באדיבות סימילאק



בסימילאק למהדרין מסכמים בהצלחה מסחררת את המבצע המלהיב, שבמסגרתו זכו 22 משתתפות מאושרות בשלושה ימי חופשה מפנקת עם חברה נוספת במלון כינורות על שפת הכינרת.

במהלך המבצע נרשמה השתתפות גבוהה במיוחד של אלפי משתתפות מכל רחבי הארץ שהשתתפו במשחק הטלפוני בטלמסר המבצע וניסו את מזלן בזכייה בפרס הגדול. בכל יום זכתה המשתתפת שענתה נכון ובמהירות הגדולה ביותר, בשלושה ימי חופשה חלומיים עם חברה.

בחופשה של סימילאק למהדרין במלון כינורות תיהנינה הזוכות משלושה ימים משותפים של שקט, שלווה והתרעננות, חדר כושר, בריכה וספא, סדנת העשרה מיוחדת למשתתפות החופשה של סימילאק למהדרין, ארוחות ומגוון הפתעות! המשתתפות אף תיהנינה מהסעה ישירה אל המלון, ממוקדים מיוחדים בבני ברק ובירושלים.

המשתתפות הזוכות התרגשו מאוד לקבל את הודעת הזכייה. בסימילאק התקבלו תגובות רבות של הזוכות המאושרות: "החופשה הזו ממש במקום בשבילי, בדיוק אחרי תקופה של עומס ענק", אמרה אחת הזוכות. זוכה נוספת סיפרה כי זו הפעילות הראשונה שהיא זוכה בה, והיא נרגשת מאוד מהזכייה, ועוד עשרות תגובות נרגשות.

המבצע החלומי שהסתיים זה עתה, הוא חלק משורה ארוכה של פעילויות ומבצעים שאותם יוזם סימילאק למהדרין לטובת אימהות המגזר החרדי במטרה להגדיל את המודעות לתזונת התינוקות כמרכיב משמעותי בהתפתחות התינוק, להגיש מידע מקצועי ועדכני בנושא פורמולה לתינוקות, ולאפשר לאימהות ליהנות מחוויות ייחודיות ומרגעים של שחרור והנאה.

לסימילאק למהדרין הרכב ייחודי שפותח לתמיכה בעיכול קל ובהתפתחותו השכלית של התינוק. זוהי הפורמולה היחידה המכילה אומגה 3 ו-6 בכל השלבים, פרה ביוטיקה וללא שמן דקל. לצד יתרונות התפתחותיים ובריאותיים חשובים אלו לתינוק, בסימילאק למהדרין עורכים פעילויות רבות המציעות להורים ערך מוסף ואפשרות לזכות בפרסים יקרים ונחשקים, כשהפעם, הזכייה היא חופשה מפנקת במיוחד לאימהות.

כמו תמיד, בסימילאק למהדרין השקיעו מחשבה ומשאבים רבים בהפקת המבצע, מתוך הערכה גדולה ומחשבה על קהל היעד והצרכים הייחודיים שלו. סימילאק למהדרין עומד לצד האימהות והתינוקות עם פורמולה מתקדמת שמגובה בעשרות מחקרים מדעיים, ומקווה להמשיך וליזום גם בהמשך פעילויות רבות ומגוונות ומבצעים ייחודיים שימשיכו להפתיע את צרכני המגזר, ולסייע להם להעניק לילדיהם תזונה מושלמת ואיכותית עם ערך מוסף ייחודי.

יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל: "גם הפעם, במבצע האחרון, רצינו להציג זכייה מיוחדת ומקורית שתעניק לאימהות הזוכות חוויה משחררת ומרעננת שתעניק להן כוחות להמשיך ולהשקיע באוצרות שמחכים להן בבית. הפרס, חופשה מפנקת עם חברה, מאפשר לזוכות שלושה ימי התנתקות מחיי היומיום התובעניים, וחזרה לשגרה עם אנרגיה, חיוך ושמחה. הפעילות הזו התקיימה מתוך הערכה גדולה לאימהות היקרות, שמשקיעות את כל כולן במשימת החיים שלהן – הילדים, ואנחנו מאחלים לזוכות חופשה נעימה, מפנקת וחווייתית במיוחד שתעניק להן נחת וכוחות רעננים".

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01
סימילאק חופשה מלון כינורות טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד