י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דריכות בארה"ב: האם מלאניה תופיע שוב?

דריכות בארצות הברית לקראת הופעתה הראשונה היום של הגברת הראשונה, מזה 24 ימים אולם, לכנס היוקרתי בו השתתפה בשנה שעברה היא לא תגיע

הבית הלבן: pixabay
הבית הלבן: pixabay צילום: pixabay



הגברת הראשונה שלא נראתה בציבור כבר 24 ימים, לא תצטרף לבעלה הנשיא ‎בוועידת הג'י–7 שתתקיים בסוף השבוע הקרוב בקנדה, ולא תגיע עם הנשיא לפסגה בסינגפור עם שליט קוריאה הצפונית ב-12 לחודש. כך מדווח בכלי תקשורת בארה"ב.

כזכור, בשנה שעברה, מלאניה טראמפ הצטרפה לנשיא בנסיעה הראשונה שלו לועידת ה-G7 שהתקיימה באיטליה, שם היא השתתפה בהופעות פומביות עם בנות הזוג של מנהיגי ה-G7 אחרים.

הגברת הראשונה בת 48 לא נראתה בציבור מאז ה-10 במאי.

24 ימים חלפו מאז אושפזה הגברת הראשונה מלאניה טראמפ, בשל ניתוח להסרת גידולים שפירים בכליות, ומאז היא לא נראתה בציבור.

אתרי חדשות בארה"ב תוהים מה קרה לגברת, מאחר והטיפול שעברה הוא טיפול לא מסובך, שהחלמתו קצרה בדרך כלל, ובארה"ב מודאגים מכך שלא נראתה בציבור מאז האשפוז, טראמפ נשאל על כך ביום שישי לפני יותר משבוע, והוא בחר להתל בעיתונאים, כשהצביע לעבר החלון בבית הלבן, ואמר להם "היא שם בחלון". העיתונאים הסבו את ראשיהם לעבר החלונות כדי לראותה, אולם היא לא עמדה שם.

עם זאת, אופטימיות זעירה בקרב האמריקאים, לאור הדיווחים היום בכלי התקשורת בארה"ב, כי מלאניה טראמפ תשתתף היום (שני) באירוע קבלת פנים בבית הלבן.

כזכור, לפני 24 ימים דווח כי מלאניה טראמפ, אשתו של נשיא ארה"ב עברה טיפול רפואי בכליות, טיפול שאמור לקחת יום עד יומיים, ומאז היא לא נראתה בציבור, והאמריקאים תוהים האם משהו השתבש.

עוד תעלומה עם הגברת הראשונה שרק מוסיף תהיות, משפחת טראמפ המורחבת יצאה בסוף השבוע לחופשה ב"קמפ דיויד", אך מלאניה עצמה לא נסעה, מה שהביא את הגולשים ברשתות לתהות האם קרה משהו לגברת הראשונה.

יש לציין שהחוקה בארה"ב לא מחייבת את הגברת הראשונה לפרסם את מצבה הבריאותי, בניגוד לנשיא שכן מחויב.
מלאניה טראמפ הגברת הראשונה טיפול רפואי ניתוח כליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד