י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת הילולת הענק של המקובל: 'תורה ללא הפסקה'

במסגרת שבוע ההילולא של מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל נערכים ברחבי הארץ עשרות שיעורי תורה ועצרות לזכרו • וגם: 'בחדרי חרדים' מביא את סדרי ההילולא והתוכניות

הרב מרדכי אליהו זצ"ל. צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
הרב מרדכי אליהו זצ"ל. צילום: יוסי זמיר, פלאש 90



כמידי שנה לקראת ההילולא הגדולה בירושלים - מתקיימים גם בקהילות רבות ברחבי הארץ אירועים רבים לתלמידיו ומוקירי זכרו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

היום, הגיע לכולל המרכזי בירושלים דרכי הוראה לרבנים ראש מוסדות 'אהבת שלום' ורשת הכוללים 'אליבא דהלכתא' - הרה"ג ר' יעקב הלל שליט"א, שמסר שיעור מעמיק בפני האברכים על דרך פסיקתו ותורתו של מרן זצ"ל. בהמשך גם הגיע ראש ישיבת 'פורת יוסף' הרה"ג ר' משה צדקה שליט"א.

אמש, בשעות הערב התכנסו מאות מילדי החמד של שכונת גבעת שאול לחידון ענק נושא פרסים בהלכותיו של מרן זצ"ל - כשבנו של מרן ראש מוסדות 'דרכי הוראה לרבנים' הרה"ג ר' יוסף אליהו שליט"א בוחן את הילדים החביבים שגילו בקיאות מרשימה בחומר.

גם ציבור נשות החייל יזכו מחר לערב של התעלות רוחנית, בהשתתפות הרבניות יעל אליהו וימימה מזרחי. באירוע גם צפוי חלק אומנותי מרגש.

בשבת ההילולא עורכים במוסדות הרב שבת מיוחדת גדושה בשיעורים סיפורים והנהגות מהרב זצ"ל.

בין הדוברים: בניו של מרן זצ"ל וראשי החבורות בכולל - הרב ישראל טיקוצ'ינסקי, הרב בנייהו דיין, הרב יצחק יודלביץ, הרב יוסף בושריאן, הרב משה קינן ועוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי השנה לאחר עצרת התפילה המרכזית בהילולא יתקיים במקום זיץ מיוחד עם מיטב הדוברים שיספרו על הנהגות ומופתים של מרן זצ"ל - בחשיפה ראשונית.

עוד נודע, כי החוברת המיוחדת 'רב להושיע' שיצאה לקראת ההילולא ונחטפה ברחבי הארץ תחולק לבאי ההילולא בדוכני הספרים במקום.

מהוועדה המארגנת מסרו ל'בחדרי' וביקשו להזכיר כי "לא תתאפשר כניסת כלי רכב פרטיים לאזור הציון ולכן יש לחנות בסמיכות לחניוני השאטלים בחניון הר חוצבים, טדי ובניני האומה ולנהוג על פי שלטי ההכוונה שיהיו באזור הר המנוחות".
הילולא ירושלים הרב מרדכי אליהו הר המנוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד