ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ליברמן: "600 עפיפונים שוגרו מעזה; נסגור איתם את כל החשבונות"

"עד היום אגב שוגרו כ-600 עפיפונים, 400 מהם אנחנו הצלחנו ליירט, כ-200 הגיעו לשטחנו וגרמו ל-198 שריפות. אני לא נוהג להשאיר חשבון פתוח ואנחנו נסגור את כל החשבונות עם המחבלים שפועלים כנגדנו משטח רצועת עזה", אמר שר הביטחון

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בפתח ישיבת סיעתו אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן, כי באמצעים טכנולוגיים יורטו 400 מהעפיפונים ששוגרו מהרצועה, אבל 200 הגיעו לשטח ישראל וכילו באש 9,000 דונם של גידולים ויער. ליברמן הבטיח "לא נקבל שגרה כזו, נסגור את כל החשבונות עם חמאס והג'יהאד האיסלאמי".

"אני רוצה להתייחס למצב בדרום," אמר ליברמן בפתח הישיבה, "קודם כל צריך להיות ברור שאנחנו לא מוכנים לקבל את שגרת העפיפונים, לא מהומות על הגדר, לא ניסיונות לפרוץ את הגדר ולגרום נזקים לעבודות או לשטח ריבוני ישראלי. לכן אנחנו נפעל בהתאם, אני רק רוצה להדגיש שאנחנו נפעל בהתאם לאינטרס הישראלי, בזמן ובעיתוי הנוח לנו, מתי שאנחנו נחליט אבל בכל אופן אני לא נוהג להשאיר חשבון פתוח ואנחנו נסגור את כל החשבונות עם החמאס, עם הג'יהאד האסלאמי ועם יתר המחבלים שפועלים כנגדנו משטח רצועת עזה.

"עד היום אגב שוגרו כ-600 עפיפונים, 400 מהם אנחנו הצלחנו ליירט באמצעות הטכנולוגיה, כ-200 הגיעו לשטחנו וגרמו ל-198 שריפות ונשרפו כ-9,000 דונם של גידולים חקלאיים ויער.

"לגבי הצפון כמובן עמדתנו מאוד ברורה, אנחנו רוצים הסדר חד וברור שלא איראנים ולא חיזבאללה נוכחים על אדמת סוריה, וכל השאר ממש לא ענייננו."

שר הביטחון אביגדור ליברמן טרור העפיפונים עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד