כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

ליברמן על הנושא החרדי הבוער: המסקנות ביומיים הקרובים

בהמשך למשבר הפוליטי סביב חוק הגיור ולקראת המשבר הקרב על חוק הגיוס, שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה לסוגיות הבוערות. ליברמן גם שיגר עקיצה: "אצלנו לא נוהגים להתייחס לפני שהתפרסם" • צפו

ליברמן על הנושא החרדי הבוער: המסקנות ביומיים הקרובים
מרים אלסטר, פלאש 90



בהמשך למשבר הפוליטי סביב חוק הגיור ולקראת המשבר הקרב על חוק הגיוס, שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה לסוגיות הבוערות.

על חוק הגיור אומר ליברמן, "אני בניגוד לאחרים לא יכול לגנות משהו שלא ראיתי, ממה שמעתי זה חיובי ביותר. אנחנו בהחלט תומכים בדו"ח, אני לא ראיתי את כל הדו"ח המפורט". ליברמן בדבריו עקץ את חברי הכנסת החרדים והרבניים הראשיים ואמר, "אצלנו לא נוהגים להתייחס לפני שהתפרסם, בכלל הדו"ח אני לא חושב שזה רציני אבל הכיוונים שהציג משה ניסים - ממה ששמעתי, נראים כיוונים טובים".



על דבריו של דרעי אמש שאמר כי לא יקדם את החוק שמציע ניסים אמר ליברמן, "אנחנו סיימנו מושב החורף בהסכמה שלא יקודם שום חוק בנושא דת ומדינה לא הסכמה של כל מרכבי הקואליציה זה אכן לא הובא". לדברי ליברמן, "זה פה בהפתעה אני מקווה שנקבל את הדברים ונתייחס וכרגע כולנו תומכים בזה".

בסוף דבריו התייחס ליברמן גם לסוגיית חוק הגיוס ואמר כי החוק צפוי לעלות לדון בימים הקרובים. "אני הבהרתי שאני לא מתכוון להפוך את הסוגיה הו לסוגיה פוליטית ולא לעשות בו שימוש למצביעים". אמר ליברמן והוסיף כי, "הדו"ח הועבר לרמטכ"ל ואני אמרתי שאני רוצה לקבל אחרי שהרמטכ"ל יאשר כל אות, כל נוקדה וכל פסיק. כל יהיה מקובל על הצבא יהיה מוקבל גם עלינו". ליברמן ציין בדבריו כי "רק אחרי שהצבא וראש אכ"א יאשר את המקנות - זה יבוא אלי ונהפוך את זה להצעת חוק זה אמור להסתיים השבוע, אני מניח שבמיוים הקרבים זה יבוא אחרי כל האישורים ואחרי זה אני יהפוך את זה להצבעת חוק כבר בשבוע הבא.
אביגדור ליברמן חוק הגיוס מסקנות הגיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד