ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הבכיין הלאומי: לפיד התלונן וחטף מהגולשים

מיד לאחר שטען בישיבת סיעתו כי ראש הממשלה נתניהו מממן את המתקפות נגדו ברשתות החברתיות, פתחו הגולשים במתקפה חזיתית נגד יו"ר יש עתיד • ציטוטים נבחרים

לפיד היום בישיבת הסיעה. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
לפיד היום בישיבת הסיעה. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90



בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד' היום, בחר יו"ר המפלגה חה"כ יאיר לפיד להתייחס ראשונה להתקפות נגדו ברשתות החברתיות, והאשים בהן את אנשי נתניהו.

לאחר שלפיד סיים להתבכיין, הגולשים (האמיתיים דווקא) לא ריחמו עליו.

כך למשל כתב הגולש יגאל מלכה: "‏ככה נשמע אדם שהרגע חטף על הראש מהמפעילים".

ואילו הגולש בני שליזנגר הגיב: "‏‎כן, הכל שקרים ואני מקבל ימבה כסף".

רונית הביביסטית שבעבר נטען שהיא בכלל יאיר נתניהו הגיבה: "‏‎מישהו בהיסטריה.. אדון לפיד, קוראים לי רונית ואני תוקפת אותך מטעם עצמי. לא עולה לי כסף לצייץ ולא משלמים לי. אני גם לא עושה דילים עם המחנ"צ. את החומר אתה מספק לי, בכמויות. מה לעשות שאתה אומר דבר והיפוכו כל שעתיים? אני אמרתי לך לשתוק, לא הקשבת. דרך אגב, אני נהנית, אתה מתנה שלא מפסיקה לתת".

גולשת נוספת בשם זהבה שלום כתבה: "‏‎לפיד תשאל את החבר שלך שליין, למה הוא עשה ממך בדיחה ואל תאשים את נתניהו ותומכיו. אנחנו רק צוחקים".

אילן אוחנה הגיב: "‏‎לפיד אתה הנוכל והשקרן יותר מהתקשורת".

גיורא גלעדי הגיב: "‏‎שקרן מתנהל בהפקרות מעסיק ומגייס פושעים".

יענקי פרבר הגיב: "‏אני אחד מאלה שמפיץ נגדך מה שאני יכול, אתה הזגזגן והסכסכן והמפיצן הכי גדול ביקום, אף אחד לא משלם לי שקל, אני עובד בשתי עבודות בניגוד אליך שחי על חשבוני, עדיין לא ידוע תאריך הגיוס שלך, איפה בדיוק שרתת, ומה בדיוק עשית בכל השלוש שנים בהם לא עשית כלום".

נפתלי עמר הגיב: "‏‎יש לנו שיא חדש. הבכיין הלאומי. נער השולייה של נוני מוזס. יהיר אתה ממש עלוב".

מאיר אלון הגיב: "‏‎טיפה לחץ והוא מתפרק. עוד לא נגעו לו באישה ולא בילדים בלי עמוד שדרה. יאיר תפסיק לבכות".

יניב תורג'מן הגיב: "‏‎‎האיש תלוש מהמציאות, אם הוא חושב שהכל ממומן ע"י מפלגות, או רה"מ - משמע שהוא הוזה! היות והוא חוסם את כל מי שמטיח עליו ביקורת, הוא הופך להיות לא רלוונטי עוד יותר! אדון לפיד, אנחנו לא עובדים אצל ביבי, אנחנו זה העם".

פנחס שוקן הגיב: "‏‎הוא כזה חצוף. הוא טוען שמי שלא חושב כמוהו הוא בוט ממומן. בעוד הוא ושכמותו מקבלים תקציבי עתק למפלגה מאילי הון שלא תמיד מעורים בנעשה במדינה. בלשון המעטה".

מיכאל דבורין הגיב: "‏‎יש לי טיפ ליאיר לפיד: תעשה בחירות בתוך המפלגה שלך, תוכיח שאתה לא דיקטטור ושהמפלגה שלך היא לא מפלגת בובות והיתר כבר יסתדר לך מאליו".

הגולש אורי-ה הגיב: "‏‎אני מודה שאני מנהל קמפיין נגדו. ואני לא מחנצ, ולא נתניהו אלא בנטיסט. ואם כבר מדברים על בנט, הבנאדם לא רק שלא משלם לי, אפילו להדלפה של הבגרות ב5 מתמטיקה לא זכיתי ממנו. אחר כך הם מתפלאים שיש להם רק 8 מנדטים".

שרון צדוק אזולאי הגיבה: "‏‎תכלס לפיד מפעיל אותי .הוא מספק את החומרים הטובים ביותר".

צבי ברקאי הגיב: "‏‎אז הוא סתם לא נמצא בכנסת? ובכלל מי ימלא עכשיו את תפקיד שר החוץ?".

מוטי אוחנה הגיב: "‏‎יותר גרוע. עד עכשיו חשבנו שהוא עובד בשביל המדינה בחו"ל. עכשיו מסתבר שהוא נשאר בארץ ועדיין לא בא לכנסת".

רעות ביטון הגיבה: "‏יאיר לפיד סוגר חצי שנה לא פשוטה: השירות הצבאי שלא היה עם יעקב פרי; אינספור הציוצים האוויליים שגרמו לכולנו להזיל דמעה אמיתית של עצב מרמת השיטחיות; ועכשיו, המעצר והחשדות נגד גנדלמן שהוא חבר ביש עתיד שחרטה על דגלה להילחם בשחיתות. יאיר, תתחיל להתפלל קושקוש".

ניסים שרי הגיב בחרוזים: "‏ליאיר לפיד אין עתיד, אולי בעתיד כפקיד או כמגיש בתאגיד, לשקר הוא מתמיד, עם האמת הוא לא עמיד, אבל תזכרו שתמיד הוא מפסיד".

רז ציפריס הגיב: "‏מצחיק המסיבת עיתונאים של יאיר. מאשים את כולם בהפצת חומרים שליליים נגדו ושוכח לציין שמי שמייצר הכי חומרים שליליים על יאיר לפיד זה יאיר לפיד".

איילה בלום הגיבה: "‏יותר ברור: מי שבוגד בחבריו לדרך על בסיס חקירה בלבד. יאיר לפיד צריך להתבייש בזה יותר מבכל השקרים והזיגזגים שהוא נתפס בהם. באמת לא יפה. לא ראוי. ומאוד מביש".

כזכור לפיד טען היום שמפיצים עליו שקרים, וכי מפלגת השלטון מממנת את המתקפות.

"בשבועות האחרונים אנחנו עדים להתקפה מסיבית של "פייק ניוז" על 'יש עתיד' ובעיקר עלי באופן אישי", טען לפיד. "אני כבר יותר משש שנים בפוליטיקה. הייתי לפני זה יותר משלושים שנה בתקשורת. לא ראיתי כמות כזאת של שקרים".



"זה לא בא מהשוליים", אמר לפיד, "זה מהשלטון. מי שמוביל את זה הם אנשיו של נתניהו, אבל גם המחנה הציוני שם בזה לא מעט כסף. הם שכנעו את עצמם שמותר לשקר, מותר לזייף, מותר להמציא".

לפיד תקף את נתניהו ואמר כי, "מול המצלמות נתניהו מתלונן על "פייק ניוז", מאחורי הקלעים האנשים שלו לא מפסיקים לייצר "פייק ניוז". אין כלי שהם לא השתמשו בו. עמודים פיקטיביים. יוזרים מזוייפים. ציטוטים שיקריים. יצרו את כל קמפיין הזיגזוגים עם משפטים שמעולם לא אמרתי. עם הוצאה של דברים מהקשרם. עובדות שבינן לבין המציאות אין שום קשר." אומרים עלי שאני מזגזג מול החרדים. כי מה? כי חבשתי כיפה בכותל? בכותל חובשים כיפה".
יאיר לפיד יש עתיד גולשים רשתות חברתיות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד