א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פייסבוק קוטלת הסמארטפונים: תפתח עם HTC את הפייסבוק-פון באפי

המכשיר זכה לכינוי על שם קוטלת הערפדים • ישלב אינטגרציה הדוקה לפייסבוק בכל מרכיביו • ההשקה צפויה בעוד שנה עד שנה וחצי

  • כ"ו חשון התשע"ב
סמארטפון. צילום אילוסטרציה
סמארטפון. צילום אילוסטרציה

פייסבוק מפתחת סמארטפון בשיתוף עם HTC, כך חושף אתר חדשות הטכנולוגיה All Things Digital. המכשיר שזכה לשם הקוד "באפי" על שם קוטלת הערפדים, ישלב אינטגרציה הדוקה לפייסבוק בכל מרכיביו. המכשיר יהיה מבוסס גרסה מותאמת של מערכת ההפעלה אנדרואיד ופלטפורמת HTML5 להרצת אפליקציות.

על פי האתר, פייסבוק בחנה גם את יצרנית הטלפונים הקוריאנית סמסונג כשותפה, וההחלטה לבחור ב-HTC נפלה בחודשים האחרונים. הפייסבוק-פון צפוי להגיע לחנויות בתוך שנה עד 18 חודשים. מספר מקורות אמרו ל-All Things Digital כי את הפרויקט מנהל סמנכ"ל הטכנולוגיות של פייסבוק, ברט טיילור.

הנהלת הרשת החברתית מסרה בתגובה לאתר כי היא משקיעה מאמצים בכל תעשיית המובייל. לפייסבוק יש היום אפליקציות לכל מערכות ההפעלה המובילות לסמארטפונים אך טלפון מתוצרתה יאפשר חווית משתמש הדוקה יותר מטלפון ברשת החברתית, כגון העלאת תמונות לפייסבוק ללא תיווך או סנכרון ישיר של רשימת אנשי הקשר עם החברים בפייסבוק.

דיווחים על טלפון נייד של פייסבוק הופיעו במקורות שונים ברשת במהלך השנה האחרונה. כך לדוגמה, טק קראנץ' דיווח בספטמבר אשתקד כי הרשת החברתית תשתף פעולה עם יצרנית חומרה בייצור טלפון נייד שיתבסס על תוכנה שתפותח בפייסבוק. בשנה האחרונה הציגה יצרנית הטלפונים INQ טלפון בשם Cloud Touch אותו הגדירה כ'טלפון פייסבוק', שכולל כפתור העלאת תכנים לרשת החברתית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד