י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חמינאי: "ישראל היא סרטן", התגובה הישראלית שהדהימה את הגולשים

ישראל ניצחה בנוקאאוט את איראן. המנהיג הרוחני של המדינה הפרסית הסית בטוויטר נגד ישראל וכינה אותה "גידול סרטני ממאיר באזור אסיה", וכי "יש לבער את הנגע הזה" וספג מתקפה 16,000 לייקים לחשבון של השגרירות הישראלית, לעומת 3667 לחמינאי

חמינאי. מתוך הטוויטר שלו
חמינאי. מתוך הטוויטר שלו צילום: מתוך הטוויטר שלו



חשבון הטוויטר של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, צייץ אתמול ציוץ מסית נגד ישראל, בציוץ נכתב "העמדה שלנו נגד ישראל נשארה כמו שתמיד היתה, ישראל היא גידול סרטני ממאיר באזור אסיה, ויש לבער את הנגע הזה".

לאחר שהציוץ עורר סערה בקרב הגולשים תומכי ישראל, אלפי גולשים פנו לטוויטר בטענה כי הציוץ הוא מסית לרצח עם, ולפי החוקים של טוויטר ציוץ כזה צריך להמחק, גם כותב השורות פנה לטוויטר בעניין, וביקש שהם יכריחו את מנהל החשבון של חמינאי למחוק את הציוץ, בדיוק כפי שהם הכריחו את כותב השורות למחוק ציוץ שלטענתם "נוגד את הכללים של טוויטר", אך טוויטר הגיבו כפי שהם מגיבים לכולם.

"ראשי ממשלה, נשיאים, ומנהיגים, יכולים לצייץ מה שהם רואים לנכון, אנחנו לא מוחקים להם ציוצים".



(הציוץ של חמינאי)

אך הגולשים הסתערו על הציוץ של חמינאי והגיבו בזעם, מעל 1500 תגובות שרובם בעד ישראל, נכון לשעה זו, הציוץ של חמינאי עם 3667 לייקים, ו-1422 ציוצים מחדש.

התגובה המשמעותית ביותר והמפתיעה ביותר, הגיעה מהחשבון הרשמי של שגרירות ישראל בארה"ב, שם מפעיל החשבון הגיב בגיפ - GIF די משעשע שהפך ויראלי בטירוף, מעל 16,472 לייקים ו-6192 ציוצים מחדש, נכון לשעת סיום הכתבה.

התגובה של השגרירות היתה אמנם לא תגובה שגרתית, אלא גימיק שבו רואים דמות של אשה שואלת אשה אחרת "למה את כל כך אובססיבית אליי".

הגולשים גם בשעה זו לא מפסיקים לשתף את הציוץ של השגרירות הישראלית בארה"ב.

גם ראש הממשלה נתניהו הגיב לציוץ של חמינאי, כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו; "רק אתמול חמינאי כתב שישראל היא סרטן שצריך להשמיד, זה מדהים שבמאה ה-21 מדברים על להשמיד את ישראל שוב, עם יותר מששה מיליון בני אדם, זה מה שאנחנו מתמודדים איתו".
טוויטר עלי חמינאי איראן רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד