כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שרת החוץ לפלסטינים: "נילחם איתכם ובשבילכם"

שרת החוץ השוודית מרגרט וולסטרום הידועה בדעותיה נגד ישראל, אמרה לפלסטינים, "נמשיך להילחם איתכם ובשבילכם". דובר השרה: "היא התכוונה להילחם לפתרון של שתי מדינות לשני עמים"

הפגנת פלסטינים. צילום: פלאש 90
הפגנת פלסטינים. צילום: פלאש 90



שרת החוץ השוודית מרגרט וולסטרום הידועה בדעותיה נגד ישראל, אמרה לפלסטינים, "נמשיך להילחם איתכם ובשבילכם". את הדברים אמרה וולסטרום בביקור בתערוכה במשרדי נציגות הרשות הפלסטינית בשטוקהולם.

רק לאחרונה האשימו פעילים ישראלים את שרץ החוץ השוודית כי היא גורמת באמירותיה לאלימות נגד ישראלים בתמיכתה בפלסטינים. וולסטרום התחייבה "להלחם למען הפלסטינים" בחודש שעבר "אתם יודעים עד כמה אנחנו דואגים לפלסטין, אתם יודעים שנמשיך להיות איתכם ושבילכם", אמרה וולסטרום, והוסיפה: "אנחנו נלחם על פתרון של שתי מדינות, נישאר ידידים קרובים".

הארגון השוודי "ידידות שוודיה ישראל", פרסם הודעה כי דבריה של וולסטרום אינם עולים בקנה אחד עם המדיניות הדיפלומטית באיחוד האירופי, וכי "באמירה זו, ממשלת שוודיה תומכת בצד הפלסטיני שמקיימת מאבק חמוש להשמיד את ישראל".

דוברה של וולסטרום אמר בתגובה לאתר JTA, כי כוונתה של שרת החוץ הייתה, "להילחם לפתרון של שתי מדינות לשני עמים", וכי "ביטחונה של ישראל ושל פלסטין הוא יסוד חשוב לשוודיה".

יצויין כי שוודיה היא המדינה היחידה באיחוד האירופי שמכירה בפלסטין כמדינה.
פלסטינים מרגרט וולסטרום שרת החוץ שוודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד