י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כך נתפסו בני הזוג שייצרו מאות אלפי שקלים מזויפים

באמצעות שוטר סמוי, המשטרה סיכלה את הפצתם של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים. הסוכן הסמוי רכש את אמונו של החשוד המרכזי, שמכר לו שטרות מזויפים בשווי מאות אלפי שקלים • שבעה חשודים נעצרו ונתפס הציוד ששימש לזיוף השטרות

שטרות כסף מזויפים. צילום: דוברות המשטרה
שטרות כסף מזויפים. צילום: דוברות המשטרה





באמצעות שוטר סמוי, המשטרה סיכלה את הפצתם של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים; שבעה חשודים נעצרו ונתפס הציוד ששימש לזיוף השטרות.

במסגרת פעילותה הממוקדת של המשטרה כנגד פשיעה כלכלית חמורה, התנהלה במשטרה חקירה סמויה, כנגד גבר ואישה, זוג תושבי הדרום שעל פי החשד מייצרים ומפיצים שטרות כסף מזויפים ע"י מכירתם.



במסגרת החקירה הסמויה, הפעילה היחידה המרכזית של המשטרה שוטר סמוי, שבאמצעות מגוון שיטות והכוונה ממוקדת, הצליח לרכוש את אמונו של החשוד העיקרי שהציג עצמו כמי שמוכר את השטרות המזויפים.

במשך מספר עסקאות שבוצעו באזור ירושלים על ידי הסוכן המשטרתי והחשוד, הצליח הסוכן לרכוש מהחשוד מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים, וזאת תמורת כמה אלפי שקלים.



במהלך העסקה האחרונה שהתבצעה ביום חמישי בשבוע שעבר, רכש הסוכן המשטרתי מהחשוד כ-150 אלף ש"ח בשטרות מזויפים, ועם מתן האות פעלו בלשי המשטרה ועצרו את החשוד, בן 28.

בת זוגו (22) של החשוד נעצרה אף היא עת פשיטת בלשי המשטרה על ביתם שבדרום, שם נתפסה המעבדה והציוד ששימש את החשודים לזיוף השטרות, ובו דפים להדפסה, דיו, מדפסות וכלי חיתוך.



החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד ליצור, הפצה וזיוף בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות. על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לייצור, העברה, הפצה והחדרה של השטרות המזויפים בעלי ערך של 50, 100 ו-200 שקלים למשק הישראלי.

עוד נעצרו 5 חשודים נוספים שעל פי החשד נקשרו עם הזוג בעסקאות נוספות ושוחררו אמש לאחר שהוארך מעצרם ביום ה'. זוג החשודים הובא בפני בית המשפט שהאריך מעצרם עד ליום חמישי הקרוב.



במשטרה ציינו, כי הפעילות הממוקדת והמתוכננת של המשטרה במהלכה הופעל השוטר הסמוי, סיכלה המשך הפצתם של מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים לשוק הכלכלי בישראלי ומעצרם של החשודים. "עבירות אלו עלולות לפגוע באופן קשה הן באזרח משלם המיסים, הן בכלכלת המדינה ושוק ההון והן במטבע השקל של מדינת ישראל, ובכך לגרום להפסדים כספיים רבים" אמרו במשטרה.

זיוף שטרות כסף מזוייף סוכן סמוי משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד