כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ה- RAZR של מוטורולה נוחת בישראל

מוטורולה ישראל הודיעה על שיווק סמארטפון ה-RAZR של מוטורולה, הסמארטפון הדק בעולם, בכל רשתות הסלולר בארץ • מחיר המכשיר טרם פורסם

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

מוטורולה ישראל הודיעה אתמול בערב (ג') על תחילת שיווק מכשיר ה- RAZR בישראל, כחודש בלבד אחרי שהושק בעולם. המכשיר ישווק בכל 3 מפעילות הסלולר במחיר שטרם נמסר. ה- RAZR הוא מכשיר הדגל הנוכחי של החברה, והסמארטפון הדק בעולם, בעובי של 7.1 מ"מ. מדובר במכשיר כפול ליבה בעל מסך בגודל 4.3 אינץ' ומצלמה של 8 מגה-פיקסל. כמו האטריקס שקדם לו, גם הרייזר יתחבר לתושבת מחשב שתצא לשוק מאוחר יותר.

לרגל ההשקה הגיע לארץ ניקולה ספירוס, סגן נשיא אזור אסיה והמזרח התיכון במוטורולה מוביליטיי. "הרייזר נמצא 3 שנים בהכנה. הוא חוזר למסורת של מוטורולה מהרייזר הקודם, של מראה אופנתי ועיצוב דק". ספירוס אמר שמוטורולה מתכוונת להשקיע משאבים רבים בשוק הישראלי: "המכשיר הזה מושק כאן יחד עם העולם, וללא החגים זה היה קורה באותו יום ממש. אין לזה תקדים. הוא יהיה ב- 3 המפעילות ותהיה גם נוכחות פרסומית גדולה".

בקשר לבידול, אותו מחפשת מוטורולה מול שאר יצרניות המכשירים שנשענות על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אמר ספירוס: "אנחנו משיקים את המכשיר עם שירות MotoCast, שהופך את המחשב של המשתמש לענן שנגיש מהטלפון. אתה יכול לגשת למסמכים, למוזיקה ולסרטים שעל המחשב מכל מקום בעולם".

ספירוס הוסיף וסיפר כי החברה מתכוונת לחזר אחרי מנהלי IT: "במכשיר הזה יש תכונות שמאפשרות להם לשלוט יותר טוב בטלפון מרחוק. לנהל הרשאות, לאשר או לחסום אפליקציות מסוימות, למנוע גישה לרשתות WiFi ואפילו יש תכונה שמאפשרת לחלק את כרטיס ה- SD לשתי ספריות, אחת פרטית ואחת מקצועית - שאותה אפשר למחוק מרחוק מבלי לפגוע בקבצים פרטיים של העובד".

ספירוס סיפר שלמשתמשים היום במכשירים חכמים יש שתי דרישות מרכזיות: "יותר אורך סוללה, ולכן הוספנו לרייזר את תכונת ה- Smart Actions, שמנהלת את היישומים לפי מיקום המשתמש, בית, עבודה, רכב, וכדומה, וכך חוסכת 30% מחיי הסוללה. הדבר השני זה עמידות ולכן גב המכשיר הוא בציפוי קוולאר, הזכוכית עמידה בפני שריטות וריססנו על כל רכיב בטלפון חומר דוחה מים כך שהוא עמיד בפני התזות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד