י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תופעת הרציחות הגיעה לשיא: בלייקווד ילד בן 9 הביא אקדח טעון לבית הספר

זה יכול היה להסתיים אחרת; בילקוטו של בן ה-9 הוסלק אקדח טעון - מסתבר כי במשך תקופה ארוכה הוא נוהג להשתעשע עמו ולהביאו אל בית הספר, עד שאחד התלמידים חשף זאת

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



תופעת מעשי הרצח בבתי ספר בארה"ב שוברת שיאים כל פעם מחדש, כל כמה ימים בממוצע אנחנו שומעים על ירי שהתרחש בבית ספר באיזה מקום נידח, ירי שבדרך כלל מתבצע על ידי צעירים ממורמרים הבאים לבית ספר וטובחים בחבריהם.

המקרה האחרון ואחד הקשים אירע בפלורידה לפני חצי שנה, כשצעיר ממורמר טבח ב-17 מחבריו לשעבר, ומאז כמעט כל שבוע דווח על צעירים שנעצרו לאחר שאיימו לטבוח בחבריהם לספסל הלימודים.

אך הפעם אפילו הרשויות הופתעו, כאשר ילד בן 9 הביא יחד עם הסנדוויץ של ארוחת עשר - אקדח טעון לבית ספר יסודי בלייקווד שבניו ג'רזי.

משטרת לייקווד פרסמה, כי אקדח קליבר בקוטר 22, נמצא בילקוטו של תלמיד בסביבות השעה 9 בבוקר אתמול (שלישי), אחד התלמידים סיפר למורים על הילד שכל יום מביא אקדח טעון לבית ספר, וכך נמנע אולי אסון גדול נוסף של הרג חפים מפשע על ידי רוצח צעיר חסר הבחנה והבנה.

על פי הדיווח, הילד היה משחק עם האקדח מידי יום באוטובוס בדרכו לבית הספר עם ילד נוסף, ואחרי המשחק הילד היה טוען את האקדח ומכניס בחזרה לילקוט.

עדיין לא ברור איך האקדח הגיע אל הילדים, מפאת גילם הצעיר שמות הילדים לא פורסמו, והילדים הואשמו בהחזקת נשק והחזקת נשק בשטח בית הספר.

דובר משרד החינוך המקומי אמר כי "הילד טוען שהביא את הנשק להגנה עצמית", הגולשים בארה"ב תוהים מי רצה לפגוע בילד, וטוענים כי הוא ראה בתשע שנות חייו יותר מדי סרטי אקשן.
נשק בבית הספר אקדח ילד אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד