כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

סגן ראש העיר החרדי שלף בדיחה ועורר סערה

סגן ראש העיר האלעדי הפתיע את חברי המועצה עם חשיפה אישית • "זו בדיחה שהתבדחתי על חשבון נהג מסויים מעובדי העירייה שיצא לי לנהוג אחריו, הבחור השתולל בכביש, ועשה כמה עבירות תנועה"

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה



הומור בישיבת המועצה: בעיצומה של ישיבת המועצה בעיר אלעד החרדית, שהתקיימה הערב (רביעי), חשף סגן ראש העיר צוריאל קריספל מש"ס, כי הוא משמש כ'נאמן תנועה' של משטרת ישראל וכי ברכבו מותקנת מצלמה שמשדרת למשטרה בכל עת עבירות תנועה של הסובבים את הרכב, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

אחד מחברי המועצה שנכח בישיבה, אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "נהיה מפחיד להסתובב פה בעיר, בפרט כעת שסגן ראש העיר נוסע עם רכבו ברחובות העיר ומתעד הכל במצלמתו ומעביר למשטרה".

קריספל עצמו אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "יש לי אישור אמנם, אך מעולם לא הפעלתי את האפליקציה".





על מה שאירע הערב בישיבת המועצה, אמר קריספל ל'בחדרי חרדים', "זו בדיחה שהתבדחתי על חשבון נהג מסויים מעובדי העירייה שיצא לי לנהוג אחריו, הבחור השתולל בכביש, ועשה כמה עבירות תנועה, התקשרתי אליו תוך כדי נסיעה כדי להרגיע אותו, מתחתי אותו ואמרתי לו שכרגע הוא מופיע בלייב על צגי המשטרה מהמצלמה שמותקנת ברכבי, הנ"ל נלחץ, ואני תקווה שלמד את הלקח".

ולמי שלא יודע, משטרת ישראל מפעילה את 'נאמני התנועה' - מתנדבים שהוסכמו על-ידי המשטרה לאכוף עבירות תנועה קלות יחסית, שעונשם הוא תשלום קנס, כדוגמת עבירות חנייה, עבירות חגורה או עבירות מהירות קלות.

'נאמני התנועה' רשאים לדרוש מנהגים או מהולכי הרגל להציג תעודה מזהה, ולמסור להם דו"ח בגין העבירה שביצעו.


צוריאל קריספל אלעד משטרת ישראל מועצת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד