י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מתווכים בירושלים? המועמד לרה"ע מחפש וילה

שבוע ימים לאחר שהכריז רשמית על התמודדות לראשות עיריית ירושלים, החל השר להגנת הסביבה אלקין לחפש דירה בבירה, כשאשתו מפרסמת על כך פוסט בפייסבוק • ומה התקציב והדרישות שהציבה הרעיה למתווכים הפוטנציאליים?

אלקין. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
אלקין. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90



שבוע לאחר שהודיע על התמודדותו לראשות העיר ירושלים, מתברר כי רק היום (רביעי), החל השר זאב אלקין לחפש דירה בעיר.

אלקין, המשמש כשר לענייני ירושלים ומתגורר בכפר אלדד שבגוש עציון, החל בתהליך מעבה לעיר ירושלים והעביר את כתובת מגוריו לבית אמו בשכונת נווה יעקב.

אך השר המשיך בפועל לגור בכפר אלדד, כאשר היום (רביעי) לפתע פרסמה אישתו פוסט בפייסבוק שבו כתבה: "אני מחפשת לשכור דירה/ בית/ קוטג' 6-7 חדרים, רצוי עם גינה או מרפסת גדולה".

אם במקרה מצאתם דירה המתאימה לכבוד השר, מבהירה הרעיה כי ה"תקציב הוא עד 9,000 ש"ח".

כזכור, אלקין הודיע בשבוע שעבר כי הוא מתמודד לראשות העיר ירושלים וזאת למרות שיו"ר מפלגתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא הודיע על תמיכה פומבית במועמדותו.

בהודעתו אז כתב השר: "כל חיי מאז שעליתי ארצה עברו סביב ירושלים. הייתי כאן סטודנט, מרצה, ולאחר מכן חבר כנסת ושר". הוא הוסיף: "אני סבור שהניסיון שצברתי בעשרות האחרון כחבר כנסת וכשר בממשלה כולל שר ירושלים יעזרו לי במילוי התפקיד".

בנוסף הגיב אלקין לפוסט של רעייתו וכתב: "לכל המגיבים הדואגים: לא כולם חייבים לגור בירושלים במקומות ל״אנשים חושבים״ במרכז העיר. אפשר גם בשכונות: פסגת זאב (גרנו שם כמה שנים, מקום נחמד), גילה, הר חומה, רמות, ארמון הנציב ועוד. ושם בהחלט אפשר לשכור דירה או אפילו לפעמים בית במחיר הזה. מי שמעוניין להיות שכן מוזמן לפנות למידע".

כמו כן כתב: "עליתי ארצה עם 150$ בכיס, אין לי הורים עשירים ואיכשהו לא התעשרתי בשירות הציבורי. לכן לגור בשכונות בהחלט בסדר מבחינתי, כמו גם לרוב הציבור הירושלמי. כרגע אני גר בדירת הורים קטנה בנווה יעקב, וכשילדים יסיימו לימודים בקייץ אנחנו מחפשים דירה שמתאימה למשפחה עם 5 ילדים. אשמח להצעות".
אלקין פייסבוק ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד