י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"אלאור אזריה הפך לאדם המאוים ביותר בארץ"

"אם לא יאשרו לו לשאת נשק אז לפחות שתהיה שמירה על חייו. אני לא מצליחה להבין את ההתעלמות מהמצוקה שלו ושל בני משפחתו" - כך חברת הכנסת נאוה בוקר (הליכוד) על רקע בקשתה להתיר לאלאור אזריה שהורשע בהריגה, להחזיק ברישיון לכלי נשק

אזריה חוגג לאחר שחרורו. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אזריה חוגג לאחר שחרורו. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



חברת הכנסת נאווה בוקר מ'הליכוד' פנתה לשר לביטחון פנים בבקשה להעניק לאלאור אזריה רישיון לשאת נשק בכדי להגן על חייו מאיומים החוזרים ונשנים. כך פרסם לראשונה ברהנו טגניה ב'חדשות'.

בראיון לינון מגל וענת דוידוב ברדיו 103FM, סיפרה הח"כית כי "בשנתיים האחרונות קיבלה משפחת אזריה איומים רבים מפעילים המזוהים עם הג'יהאד האסלאמי וחמאס. הם מצאו קלעי רובה בתיבת הדואר של המשפחה, קיבלו תגובות קשות ורכב המשפחה הושחט על ידי אלמונים".

לטענתה, מאז שהשתחרר מהכלא הפך אלאור לאדם המאוים ביותר בארץ: "ברשתות החברתיות יש פוסטים הקוראים לרצוח אותו, בני המשפחה מקבלים תמונות של חיילים שותתי דם. אין ספק שיש חשש אמיתי לחייו של אלאור אזריה, ועל כן חשוב שניתן לו את הזכות להגן על חייו. פניתי למשרד לביטחון הפנים אבל עדיין לא קיבלתי תגובה, ולכן אני מדגישה שוב כי עלינו להתעורר לפני שיתרחש כאן אסון".

בוקר טענה בראיון כי הבקשה לאפשר לאזריה לשאת נשק הוא צעד לא פופולרי מצידה: "אני מקבלת תגובות ברשתות החברתיות מאנשי שמאל שאיתן אני נאלצת להתמודד. מרגע שהתחלתי להגן על אלאור מקללים אותי בפייסבוק, כותבים לי שחבל שהשריפה בכרמל לא לקחה גם אותי ולא רק את בעלי, ויש גם כאלה שכתבו שאם השריפה לא הייתה הופכת את בעלי לפחם לא הייתי היום חברת כנסת".

מולה הועלה לשידור, השופט בדימוס פרופ' עודד מודריק, חבר באוניברסיטת אריאל ויועץ למשרד AUR, אשר התייחס לדבריה של בוקר ואמר שהוא מטיל ספק באישור הבקשה שלה: "המדיניות הכללית של המשרד לביטחון פנים והמשטרה היא להימנע ככל הניתן מהענקת רישיונות לנשיאת נשק למי שלא עומד בקריטריונים מסוימים, ומה גם שיש בעיה בעקבות ההרשעה הפלילית שלו. חשוב לציין שהטענה כי הוא מקבל איומים על חייו אינה קריטריון, ולפעמים היא אפילו קריטריון שלילי – יש חשש שיהיה פה תחושה של מערב פרוע ברחובות".

האזינו לראיון:
אלאור אזריה נאווה בוקר איומים רישיון נשק 103FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד