כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רודי ג'וליאני: "קים התחנן על ידיו ורגליו בשביל פגישה עם טראמפ".

עורך דינו של הנשיא אמר את הדברים בנאום שנשא אתמול בישראל, בכנס של 'גלובס' הוא הסביר גם מדוע הפגישה כמעט ובוטלה בשבוע שעבר וגם תקף את החקירה בעניין המעורבות הרוסית בבחירות

רודי ג'וליאני: "קים התחנן על ידיו ורגליו בשביל פגישה עם טראמפ".
רודי ג'וליאני - עורך דינו של טראמפ צילום: תומר נויברג, פלאש 90



עורך דינו של טראמפ, ומי שהיה בעבר ראש עיריית ניו יורק, רודי ג'וליאני, השוהה בביקור בימים אלו בארץ, התגאה בכך שהנשיא טראמפ הביא את מנהיג צפון קוריאה לרדת על "ידיו וברכיו כדי שתהיה פגישה".

ג'וליאני נאם אתמול (רביעי) בכנס עסקים של 'גלובס' בתל אביב, ותקף את החוקר המיוחד רוברט מולר שחוקר את מעורבותו של טראמפ בכביכול הקנוניה עם רוסיה, שעל פי הפרסומים רוסיה עשתה הכל כדי שטראמפ ינצח בכך שהפעילה צוותים שפרסמו חדשות מזוייפות על הילארי קלינטון שהיתה יריבתו בבחירות האחרונות.

ג'וליאני אמר כי "יש קבוצה של 13 דמוקרטים שמרכיבים את הצוות של מולר, והם מנסים מאוד, מאוד קשה, "למסגר" את טראמפ, הנשיא לא עשה שום דבר לא בסדר", אמר ג'וליאני אשר מונה לעורך דינו של טראמפ במיוחד כדי להגן עליו בסיפור עם רוסיה.

"הם לא יכולים לעכל את העובדה שכל העניין הזה עם הקנוניה הרוסית לא קרה, הם מנסים להמציא תאוריות מזוייפות".

ג'וליאני הוסיף כי "החוק של ארצות הברית קובע כי לנשיא ארצות הברית יש כוח בלתי מוגבל לחון אנשים על פשעים פדרליים עוד לפני שהם הורשעו, האם יש לו את הכוח לעשות את זה? כן. הוא יעשה את זה? לא, הוא חף מפשע, הוא לא עשה שום דבר רע".

ג'וליאני אף סיפר מדוע הפגישה בוטלה בשבוע שעבר, "הסיבה שהמפגש שכל העולם מצפה לו בין טראמפ לקים בוטלה בשבוע שעבר, זה כי קים זלזל בארה"ב ובבטחון הלאומי שלה, ולעג לסגן הנשיא מייק פנס, הפגישה בסופו של דבר כן תתקיים, כי קים התחנן על ידיו וברכיו שהוא רוצה להפגש, וזה המצב שאתה רוצה להביא אותו לפגישה".
המעורבות הרוסית בבחירות מפגש פסגה רודי ג'וליאני קים ג'ונג און דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד