י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בארה"ב מתעקשים: זו לא מלאניה - זו כפילה

הגברת הראשונה שנעלמה מעיני הציבור במשך 24 ימים, מאז ניתוח שעברה בכליות, הופיעה השבוע בשני טקסים, ועדיין השמועות אודותיה נמשכות - יש הטוענים כי באחד מהם היתה זו בכלל כפילה אשר ישבה לצידו של הנשיא טראמפ כהרגלו לא יושב בשקט: "כל כך לא הוגן ומרושע - נרטיב חולני"

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



לאחר יותר משלושה שבועות, הגברת הראשונה מלאניה טראמפ הופיעה אתמול בציבור, ובניגוד לאירוע שלשום, שלא היה פתוח לתקשורת, הפעם האירוע היה פתוח לתקשורת.

מלאניה עצמה לא דיברה בו, אך נראתה מחויכת ובמצב רוח טוב, בניגוד לכל הספקולציות והפרסומים הלא נכונים לגביה.

הגברת הראשונה הופיעה בתדריך מיוחד לקראת עונת ההוריקנים, תופעה שארה"ב סובלת ממנה נוראות, כשערים שלמות מתמלאות במים.

הנשיא בחר לפתוח את התדריך על הפרסומים הלא נכונים לגבי אשתו. והבהיר: "שלומה עכשיו מצוין".

"עשו לה טלאי קטן ולא נעים, ושלומה עכשיו מצוין, אנחנו מאד גאים בה, על מה שעשתה עד היום בתור הגברת הראשונה". אמר טראמפ.

טראמפ לא שתק לגבי הפרסומים השליליים לגבי מצבה, וכמה שעות לפני התדריך שאותו העביר סגן הנשיא מייק פנס, הוא תקף את התקשורת על הספקולציות שפורסמו בקשר לרעייתו.

טראמפ צייץ בטוויטר על הסיקור התקשורתי וכתב "כל כך לא הוגן ומרושע", טראמפ האשים את אלו שדיווחו באובססיה לגבי מלאניה ואמר כי יש להם "נרטיב חולני".

כמו שרק הוא יודע לעשות, הוא המשיך ותקף; "במהלך תקופת ההחלמה של מלאניה, התקשורת הפייק ניוז כתבה כל שקר שהם יכלו, הם דיווחו שהיא בגסיסה, שהיא עברה ניתוח למתיחת פנים, כבר הפרידו אותה מהבית הלבן וגם ממני, כתבו שהיא עוברת לניו יורק או לוירג'יניה והיו כאלה שטענו שהיא עברה התעללות".

"הכול שקרים" אמר הנשיא "שלומה טוב מאוד". טראמפ תקף מספר עיתונאים ואמר "ארבעה עיתונאים ראו את מלאניה בשבוע שעבר הולכת בשמחה לפגישה בבית הלבן לאירוע הצדעה למשפחות שכולות, אבל הם לא דיווחו על זה, כי זה היה פוגע בנרטיב החולני שלהם, הם נתנו הרגשה לקוראים שמלאניה חיה באזור מבודד מהיקום, ושהיא חולה מאד".

כזכור, בשבוע שעבר צויץ בחשבון הטוויטר של מלאניה ציוץ, שגולשים טענו כי לא צויץ על ידה ובו נכתב, "אני רואה את כלי התקשורת עובדים שעות נוספות בהשערות, היכן אני ומה אני עושה, אתם יכולים להיות רגועים, אני כאן בבית הלבן ומרגישה מצוין ועובדת קשה למען הילדים האמריקנים והעם האמריקני".

ההשערה שעלתה היא כי הנשיא טראמפ כתב את הציוץ בשמה, מאחר וניסוח הציוץ לא מתאים, היות ובניגוד לבעלה היא אינה נוהגת לתקוף את התקשורת.

יצוין עוד, כי למרות הופעתה אתמול, הספקולציות נמשכות. כמה אתרי אינטרנט בארצות הברית טוענים כי האישה איתה הופיע הנשיא לטקס בראשית השבוע ושהבית הלבן טען כי זו מלאניה טראמפ שיצאה אל הציבור שוב לאחר שלושה שבועות ארוכים של היעדרות, היא בכלל כפילה ולא מלאניה האמתית.

הגולשים טענו כי התמקדות בתמונות שהופיעו בחשבון הטוויטר של מלאניה מראה כי לא מדובר במלאניה. "זו כפילה", טענה אחת הגולשות, "ברור שזו לא מלאניה", אמרה אחרת.

הקונספירציות לגבי כפילה של הגברת הראשונה שמחליפה אותה מדי פעם לא חדשות והופיעו כבר בשנה שעברה, אך בימים האחרונים מתחזק החשד בקרב הגולשים והפרשנים כי זו לא הגברת הראשונה שהופיעה עם הנשיא, לאחר שהפעם האחרונה בה נראתה מלאניה הייתה ב-10 במאי כשהיא והנשיא קיבלו את פניהם של שלושה אזרחי ארצות הברית שהיו עצורים בקוריאה הצפונית, ארבעה ימים לאחר מכן היא עברה ניתוח בכליות ומאז לא נראתה.
מלאניה טראמפ דונלד טראמפ ניתוח היעדרות כפיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד