ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קריספל משתלח בחבריו: "אין אחד נורמלי"

סגן ראש העיר אלעד מטעם ש"ס מכריז על פרישה מהמפלגה הספרדית ופותח במתקפה חסרת תקדים על עמיתיו לתנועה • החצים לא נחסכים גם מתושבי העיר: "בורא עולם פיזר את הפסיכים עם מלחייה, והפקק השתחרר לו כשעבר מעל אלעד"

צוריאל קריספל. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
צוריאל קריספל. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90



תכתובות הווטסאפ חשפו: סגן ראש העיר באלעד מטעם ש"ס, צוריאל קריספל, פתח במתקפה חריפה על חבריו לסיעת ש"ס בעיר. לדבריו, יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, פנה אליו בבקשה שירכיב עבורו את רשימת ש"ס שתתמודד בבחירות הקרבות בעיר, אולם תגובתו של קריספל הייתה ש"אין ולו אחד נורמלי".

לדבריו של קריספל: "מנהלים קרב מאסף כושל, מכניסים עיר שלמה למלחמת חורמה עם אפס הישגים? לצערי, ילדים שלא קראו ולא שנו מרשים לעצמם להעביר ביקורת, בעוד שלא נקפו בחייהם אצבע לטובת הציבור מעולם... יורים חיצים.. שילכו לכל הרוחות".

כאמור, קריספל טען בתכתובת הוואטסאפ כי יו"ר ש"ס דרעי "מבקש ממני רשימה לקדנציה הבאה", אולם, "בכל הרצינות, אין ולו אחד נורמלי". קריספל מחריף את סגנונו ותוקף את אנשי ש"ס בעיר: "גם אם אתאמץ הרבה, יישאר לי עודף מיד אחת".

הוא סיפר גם כי בכוונתו לפרוש מש"ס ולעזוב. "אני פורש בשמחה, ושימשיכו להתבחבש עם עצמם", כתב והוסיף: "ללא ספק תהיה להם קדנציה מעולה".

סגן ראש העיר הש"סי הוסיף: "סבלתי 4.5 שנים, סבלתי אותם על גבי, אך לא עוד... בתורה נאמר, 'עזוב תעזוב עימו'. אומרת הגמרא, יכול היה יושב בצד ואומר התורה חייבה אותך לעזור, תלמוד לומר עמו".

לסיום שחרר קריספל קינוח ארסי על תושבי העיר אלעד: "כשפיזר בורא עולם את הפסיכים בעולם, הוא עשה זאת. עם מלחייה, וכשעבר מעל אלעד, נפל לו המכסה".

סגן ראש העיר מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי מדובר היה ב"שיחה פרטית עם מישהו - אין טעם להתייחס".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף לראשונה, כי ש"ס הניחה בפני 'דגל התורה' הצעה דרמטית, על פיה, הסיעה הספרדית תתמוך במועמד 'דגל התורה' לראשות העיר, ובתנאי שישראל פרוש – ראש העיר המכהן, לא ימשיך קדנציה נוספת.
צוריאל קריספל עיריית אלעד סיעת שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד