ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

כוננות שיא בגדר: צה"ל פיזר פשקווילים בעזה

לקראת ההפגנות הצפויות להיערך מחר בגבול רצועת עזה, פיזר אתמול צה"ל כרוזים הקוראים לתושבים שלא להתקרב לגדר, בטענה כי המחאה הינה כלי שרת בידי "איראן השיעית" להבערת האזור

"אל תהפכו לבני ערובה". הכרוזים שפורסמו
"אל תהפכו לבני ערובה". הכרוזים שפורסמו



לפני מספר דקות (חמישי) הטיל צה"ל באמצעות מטוסים כרוזים ברחבי רצועת עזה המזהירים מפני מהתקרבות לגדר, פגיעה בה ומניסיונות לבצע טרור כנגד אזרחי ישראל וכוחות הבטחון.

צה"ל שב ומזהיר את תושבי עזה מלהתקרב לגדר ולשמש כלי בידי חמאס, כפי שקרה בהפרות הסדר האלימות בשבועות האחרונים.

"צה"ל ערוך ומוכן לתרחישים רבים ונחוש להגן על תושבי ישראל וריבונותה" נמסר, "צה"ל לא יאפשר פגיעה בתשתיות הביטחון והגדר המגנות על אזרחי ישראל ויפעל מול כל מי שמבקש לפגוע בביטחון ישראל".

בכרוז נכתב: "אדם נבון הוא אדם שלוקח בחשבון מראש את תוצאות מעשיו, ומכריע לטובת המעשה שתועלתו עולה על נזקו. אם תשקלו זאת בעניין ההתקרבות לגדר או חציית הגדר, תגיעו למסקנה שמעשה זה לא כדאי ואף מזיק".

"לכן - למען תועלתכם, עדיף לכם שלא לקחת חלק בהפגנות האלימות על הגדר, לא לחצות אותה, ולא לתת לחמאס להפוך אתכם לכלי שרת לאינטרסים הצרים שלו. מאחורי אינטרסים אלה עומדת איראן השיעית, אשר שמה לה למטרה להבעיר את האזור למען האינטרסים הדתיים והעדתיים שלה".

"ראוי לכם שלא לאפשר לחמאס להפוך אתכם לבני ערובה בידיו, כדי שהוא ירוויח הון פוליטי על חשבון טובתם ועתידם של תושבי עזה בכלל והצעירים בפרט. כדי למנוע תוצאות מזיקות – אנחנו קוראים לכם לא לקחת חלק בהפגנות ובאנרכיה ולא להעמיד עצמכם בסכנה" נכתב בשם מפקדת צה"ל.
רצועת עזה יום שישי חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד