י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

גרמניה: מהגרים התעללו ורצחו נערה יהודיה

שני מהגרים מוסלמים התעללו קשות בנערה יהודיה בת 14, רצחו אותה וקברו את גופתה - שהתגלתה רק לאחר שבועיים • חשוד אחד נעצר והשני ברח מהמדינה

הרוצח הנמלט. צילום: המשטרה המקומית
הרוצח הנמלט. צילום: המשטרה המקומית



נערה יהודיה נרצחה על ידי שני מהגרים מוסלמים בגרמניה. לאחר שפגעו בה קשות, רצחו אותה השניים והשליכו את גופתה, שנמצאה רק כעבור שבועיים.

שמה הפרטי של הנערה, בגיל 14 בלבד, הוא סוזאנה, ואילו שם משפחתה טרם פורסם.

סוזאנה נרצחה על ידי שני מהגרים מטורקיה ומעירק, המשטרה עצרה חשוד אחד, בעוד השני ככל הנראה הצליח לברוח מהמדינה.

שני המהגרים שהו בשכונה של מבקשי מקלט, אחד מהם בגיל 20, השני בגיל 35. הם פגעו בה קשות ולאחר מכן רצחו אותה וקברו את גופתה.

הקהילה היהודית של מיינץ הוכתה בהלם כאשר הגופה נמצאה ביום רביעי, בפאתי העיר ויסבאדן שבמערב גרמניה. היא נעדרה מאז 22 במאי.

הטיימס אוף ישראל מציין כי הסיפור הופץ בגרמניה, אך כלי תקשורת לא דווחו בתחילה שהנרצחת יהודיה.

"אני מזועזע, עצוב ומבוהל מהמוות האלים של סוזנה", אמר לתקשורת הרב אהרן רן ורניקובסקי, מנהיג הקהילה היהודית במיינץ. הוא הוסיף כי "הקהילה תעשה כל שביכולתה לסייע ולתמוך במשפחה שלה המתגוררת במיינץ.

בגרמניה מציינים כי עדיין לא ברור האם הרצח ייחקר כפשע שנאה. שמו של החשוד שברח לעירק הוא עלי באסר בן 20, והוא מבוקש בגין הרצח, אך לא בטוח שיהיה אפשר להעמידו לדין, לאחר שברח לעירק.

החשוד השני הוא בן 35, ונעצר לאחר שנער בן 13 - מהגר אף הוא - הגיע לתחנת משטרה וסיפר כי הנערה נרצחה ומסר את שמות החשודים למשטרה, מה שהביא את השוטרים לפתוח בחקירה ולגלות את הזוועה הקשה.

ראשי הקהילות היהודיות בגרמניה אמרו היום כי אין עדיין מידע על המניע של שני המוסלמים מבקשי המקלט החשודים ברצח הנערה, מאחר ולא ברור אם היו מודעים לכך שהיא יהודייה.

עוד הוסיפו כי הם "מצפים מרשויות אכיפת החוק לחקירה מהירה ומיידית של המקרה".
גרמניה רצח נערה מהגרים מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד