ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

דיווח: בני גנץ בראשות מפלגת העבודה - גבאי יידחק למקום השני

האם סוף סוף נמצא האיש יצליח להביס את נתניהו? אולי. על פי הדיווח הבוקר בעיתון 'מעריב', הרמטכ"ל לשעבר עשוי להתמודד מטעם 'המחנה הציוני' מול מועמד 'הליכוד' כך זה יעבוד

בני גנץ עם נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בני גנץ עם נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



במפלגת 'העבודה' הסובלת ממפולת בסקרים לא מתייאשים וצפויים להביא דמות בקונצנזוס שתעמוד בראשות המפלגה ותסחוף את הבוחרים בהתמודדותו ראש בראש מול בנימין נתניהו.

ע"פ הדיווח של העיתונאי בן כספית הבוקר (שישי) ב'מעריב', במפלגה יוזמים מהלך גדול לפיו, הרמטכ"ל בדימוס רב אלוף בני גנץ, יהיה המועמד מטעמה לראשות הממשלה, ואילו היו"ר הנבחר אבי גבאי יישאר יו"ר המפלגה בלבד.

לפי הסיכום המתגבש, כאשר המפלגה תזכה בבחירות, גנץ ירכיב ממשלה ויעמוד בראשה, וגבאי יהיה השר הבכיר בה. אך במקרה והמפלגה לא תזכה, גנץ יפנה את הזירה לטובת אבי גבאי.

בחודשים הקרובים תסתיים תקופת הצינון של גנץ והוא יוכל להכנס לזירה הפוליטית. ע"פ הדיווח ב'מעריב', את ההחלטה הסופית קיבלו במפלגת 'העבודה' לאחר סקר עומק שערכו ולפי התוצאות - 'העבודה' בראשות גבאי מקבלת רק 15 מנדטים, לעומת, גנץ הזוכה ל-25 מנדטים במידה ויעמוד בראשה.

יו"ר מפלגת 'העבודה', אבי גבאי הגיב לדיווח ואמר כי הוא "יכול לאשר שיש בינינו מגעים ואני סבור שגנץ נוטה להצטרף למפלגת 'העבודה".
מפלגת העבודה בחירות לראשות הממשלה בני גנץ אבי גבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד