י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יאיר לפיד ביטל ראיון כי הערוץ הציג סקר

ערוץ 10 הציגו סקר לא מחמיא ליאיר לפיד, והוא החליט לבטל ראיון שנקבע עמו. "איך תתמודד עם אירן", שאלה פרשנית הערוץ

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



בערוץ 10 פרסמו בליל שבת האחרונה סקר מנדטים חדש, בסיומו של שבוע מדיני-ביטחוני, בו המשHL יאיר לפיד להיחלש מול בנימין נתניהו.

במהלך הצגת הסקר סיפרה המגישה, איילה חסון כי "היה אמור לשבת כאן לראיון באולפן שלנו יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, אתמול פנה אלינו הדובר של לפיד - שאל אם יש סקר, כשהשבנו בחיוב אמר כי אם יש סקר מנדטים, לפיד לא יגיע לאולפן".

לדברי חסון, "כמובן שאנחנו לא פועלים על פי תכתיבים - לא ביטלנו את הסקר ולפיד לא בא".

חסון הוסיפה, "אנחנו שואלים: אם סקר מנדטים מקושקש מפחיד אותך איך, תתמודד עם איומים אמיתיים, נסראללה, אירן, חמאס, אבטלה?"

בסקר ערוץ 10 בסופו של שבוע מדיני בו נתניהו ערך ביקורים בשלושת המדינות החשובות באירופה, נחלש נתניהו במנדט מהסקר הקודם והליכוד זוכה ל-31 מנדטים, יש עתיד נחלשת אף היא וזוכה ל- 18 מנדטים, העבודה - 13, הרשימה המשותפת -12, הבית היהודי-11, מרצ-7, כולנו-6, ישראל ביתנו-6, יהדות התורה-6, ש"ס-5 ומפלגתה של אורלי לוי זוכה ל-5 מנדטים גם היא.

משמעות הסקר היא שגוש הימין לא נחלש. גוש השמאל נפגע בעיקר בעקבות מפלגתה של אורלי לוי. השמאל מחזיק היום בגוש של 54 מנדטים ונחלש ל-50

בסקר גם נבדקה מידת ההתאמה לראשות הממשלה לפעי דעת הציבור. נתניהו ממשיך להוביל עם 39% תמיכה, אחריו בפיגור משמעותי, יאיר לפיד עם 13%, אבי גבאי עם 7% בלבד, ואחריו נפתלי בנט עם 6% תמיכה ואביגדור ליברמן עם 4% תמיכה בלבד, זאת חרף המצב הביטחוני ותפקידו המשמעותי של ליברמן.
יאיר לפיד סקר מנדטים ערוץ 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד