י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גז מדמיע הותז לעבר אוטובוס בדרכו לכותל

שני צעירים תושבי מזרח ירושלים נעצרו אמש לאחר שריססו גז מדמיע לעבר אוטובוס שהיה בדרכו לכותל • בחסדי שמים איש מנוסעי האוטובוס לא נפגע

אילוסטרציה. צילום Wisam Hashlamoun/Flash90
אילוסטרציה. צילום Wisam Hashlamoun/Flash90 צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90



תגובה מהירה ונחושה של השוטרים הביאה תוך דקות למעצרם של שני חשודים בחשד שריססו 'גז מדמיע' לתוך אוטובוס ציבורי שהיה בדרכו לכותל המערבי – ברשותו של אחד מהם נתפס תרסיס הגז.

אמש (מוצ"ש), התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, לפיו אוטובוס ציבורי שעשה דרכו על רחוב סולטן סולימאן לכיוון הכותל המערבי, נאלץ לעצור בשל ריסוס 'גז מדמיע' לתוך האוטובוס מאחד החלונות שהיו פתוחים, החשודים נמלטו מהמקום. איש לא נפגע ולא נזקק לטיפול רפואי.

כוחות משטרת ישראל הפועלים באזור, בהם שוטרים ולוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, הגיבו במהירות ובנחישות לדיווח וערכו סריקות נרחבות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ותוך דקות איתרו את שני החשודים בני 17 ו-19 תושבי מזרח ירושלים שעל פי החשד ריססו את הגז המדמיע ונמלטו.

בחיפוש שערכו השוטרים, תפסו על גופו של אחד מהם את תרסיס הגז המדמיע כשהוא מוחבא.

החשודים כאמור נעצרו והובאו לחקירה במשטרה, ובמהלך היום (ראשון) הם יובאו בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

"לא נאפשר לאף אדם לפגוע באזרחים ולהימלט מיד החוק, גם במקרה זה, הגיבו שוטרי משטרת ישראל בנחישות וללא פשרות תוך שימוש במגוון פעולות רחב ואמצעים מתקדמים שהביאו תוך דקות לזיהוי החשודים, איתורם ומעצרם. עמם אנחנו מתכוונים למצות את מלוא חומרת הדין". ציינו במשטרה
הכותל המערבי אוטובוס גז מדמיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד