ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

שנה וחצי אחרי הרצח: המשפחה חבקה בת

שנה וחצי חלפה מאז הרצח שזיעזע את המדינה כולה וכשבוע לאחר שהרוצח הורשע ושנלח לארבעה מאסרי עולם, נולדה בת למשפחת עתיה אשר שיכלה ברצח את בנה נחמן בן ה-11

אילוסטרציה. צילום: פוטו BY, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פוטו BY, פלאש 90



נתרפאה המשפחה: שנה וחצי אחרי הרצח המזעזע במושבה מגדל - נולדה בת לישראל ואורה עתיה, שאיבדו את בנם נחמן (11) ז"ל ברצח הנורא, כך מתפרסם הבוקר (ראשון) ב'ידיעות האחרונות'.

ע"פ הדיווח, בשבוע שעבר, בלילה שבין חמישי לשישי, נולדה התינוקת במחלקת היולדות בבית החולים פוריה בטבריה, במשקל של 3.34 קילוגרמים.
 
כזכור, בצהריי שבת קודש ב' בשבט תשע"ז, דקר נדב סלע למוות את אשתו דור כרסנטי ואת שני ילדיהם התינוקות, יוסף ובנימין ז"ל. וכן את שני ילדי השכנים - משפחת עתיה, נחמן בן ה-11 ונתן בן העשר. נחמן נרצח ואילו נתן שנדקר בידיו ובפניו העמיד פני מת, ולאחר שהרוצח נמלט מהבית, זינק מהחלון והזעיק את כוחות ההצלה.



הניצול נתן עתיה על קברו של אחיו. (צילום מסך מחדשות 2)צילום: הניצול נתן עתיה על קברו של אחיו. (צילום מסך מחדשות 2)
הניצול נתן עתיה על קברו של אחיו. (צילום מסך מחדשות 2)


האב ישראל עתיה הגיב ל'ידיעות אחרונות' על הלידה במשפחה ואמר כי "זו מתנה גדולה אחרי האסון שעברנו. זה ילד תשיעי שלנו. יש לנו היום חמש בנות ושלושה בנים. אשתי מאושרת וזה יכניס אור גדול לחיים ולמשפחה שלנו. זו שמחה גדולה אחרי האסון הכבד. בעזרת השם, התינוקת תיתן לנו כוח להתאושש מהאבל הכבד".

בשבוע שעבר הרשיע בית המשפט המחוזי בנצרת את נדב סלע בארבעה מעשי רצח ובניסיון רצח של נתן עתיה, וגזר עליו ארבעה מאסרי עולם מצטברים ועשר שנים נוספות בגין ניסיון הרצח.
נחמן עתיה לידה הרצח במגדל נדב סלע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד